d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Palasin Reissusta > Huh Huh
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 02:43pm
minigames?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 28 2012 02:53pm
Quote (OjjiLol @ 28 Jun 2012 14:27)


LOISTO!!!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 28 2012 03:58pm
Quote (KUF @ 28 Jun 2012 23:53)
LOISTO!!!

ei sitä oikeesti oo niin vaikee painaa -_- vasemman shiftin yläpuolel, A-näppäimestä vasen.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 28 2012 03:59pm
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 00:58)
ei sitä oikeesti oo niin vaikee painaa -_- vasemman shiftin yläpuolel, A-näppäimestä vasen.


IME NY KYRPÄÄS SINÄKI
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 28 2012 04:18pm
Quote (KUF @ 29 Jun 2012 00:59)
IME NY KYRPÄÄS SINÄKI

en yllä :(
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 28 2012 04:23pm
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 01:18)
en yllä :(


8(
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 08:28am
olin mä juhannuksena liikentees ja niin juavuksis kun viinasta vaan voi olla...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 09:05am
Quote (sipuli @ 29 Jun 2012 17:28)
olin mä juhannuksena liikentees ja niin juavuksis kun viinasta vaan voi olla...


oliko se sit muka hauskaa?
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 29 2012 09:07am
Quote (Rzi @ Jun 29 2012 03:05pm)
oliko se sit muka hauskaa?


oli sillä kivaa mun silmillä vahrattuna.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 09:10am
Quote (sahtitynnyri @ 29 Jun 2012 18:07)
oli sillä kivaa mun silmillä vahrattuna.


pidit kurissa?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll