Quote (erkkihevone @ Jun 27 2012 05:52pm)
siis ymmärsinkö nyt oikein et
mä tein sulle sigin ilmaseksohjeittesi mukaan "offensiiviseksi" ja sä koitat hommaa mulle warnia siitä?
on siinä vittu kiittämätön kakara voi jeesus sentää
ps. mul on viel sun pm talles, turhaa nä rupiat keulii siinä
vittu uskomaton jätkä
edit: no tarkemmin ajatellen taistellaan tulella tulta vastaan
kerrompa oman versioni squllille
... multi obv?
banned.
gosh/10