d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tj 10
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 26 2012 10:20am
Quote (Ankeli @ Jun 26 2012 04:15pm)
Meil santikses lämikuskit oli sen 9kk ; D

Mut jooh iha jees toi ammattipätevyys, tuskin se 3kk nii hektistä menoo varsinkaa kuskeilla :p


Leirillä enimmäksee makkaranpaistoa :-D mikäs siinä, onneks tää paska on koht ohi.

Mut mikäs täs lomilla tää viikko, ens viikko varusteiden palautusta ja sit taas 2 viikoks lomille ennen töihin paluuta.

<3
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 26 2012 11:52am
Quote (Rumilus @ 26 Jun 2012 19:10)
Juu lämärikuski oon, mut kyllä tämä 12kk nakki oli.

Normi lämärithän siis on 9kk mutta kuskit on aina 12kk.

Noh sainpahan sentään EA2, C1E (BC oli jo siviilis nii korottu se edes hieman) ajokortti + ammattipätevyydet C1E luokkaan.

Lämykuski = #1 homma

Pystyy sluibaa tarvittaessa ihan huolella, veksipäivystykset kermaa kuhan ei tapahu mitään ikävää (gorea siis) ja pääsee paljon tekemisiin intin ulkopuolisten henkilöiden kaa = ei tunnu niin "sotilaalliselta" ja ahdistavalta.

T: lämykuski II/09

Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jun 26 2012 12:04pm
jaa oot miehistöö

sento!
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 26 2012 12:58pm
tj jotai miinus tuhat
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 26 2012 12:58pm
Sama laulu

tj10, joista sunnuntaihi asti lomilla (ollu jo yli viikon lomilla)

Ens perjantaina herra vänrikki teille
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 26 2012 01:12pm
Quote (Pomppeli @ 26 Jun 2012 21:58)
Sama laulu

tj10, joista sunnuntaihi asti lomilla (ollu jo yli viikon lomilla)

Ens perjantaina herra vänrikki teille


haha vitut. tavallinen talliainen
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 26 2012 01:21pm
Quote (Rzi @ Jun 26 2012 09:12pm)
haha vitut. tavallinen talliainen



bobby ryan treidataan
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 26 2012 01:24pm
Quote (Pomppeli @ 26 Jun 2012 22:21)
bobby ryan treidataan


suter, jokisen olli ja parise ankkoihin
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 26 2012 01:24pm
Quote (eppo @ Jun 26 2012 05:52pm)
Lämykuski = #1 homma

Pystyy sluibaa tarvittaessa ihan huolella, veksipäivystykset kermaa kuhan ei tapahu mitään ikävää (gorea siis) ja pääsee paljon tekemisiin intin ulkopuolisten henkilöiden kaa = ei tunnu niin "sotilaalliselta" ja ahdistavalta.

T: lämykuski II/09


Veksipäivystykset oli kyl nannaa ;-D 6 kertaa taisin päivystää yhteensä siel, aina kuskina ofc.. mitäkö tein siel? En muuta ku viikon sluibasin, nukuin ja kävin Kouvolas mäkkäris potilaiden kanssa

Onneks en ollu santikses, olis varmaa joutunu tonne Jumbon parkkihallii mennä kerää kolehtia niinku jotkut lämärit oli tos kuukaus sitten :D nauroin itteni kuoliaaksi tupakkapaikalla .D

Onnittelut pomppelille tulevasta ylennyksestä!

@ATK vissii oot joku perus tykkimies, rivimiehiä sinäkin!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 26 2012 01:26pm
Quote (Rzi @ Jun 26 2012 09:24pm)
suter, jokisen olli ja parise ankkoihin



suter on kyl nii wingsin, pakko saada nickille korvaaja

semin tulee myös wingseihi
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll