Quote (eppo @ Jun 26 2012 05:52pm)
Lämykuski = #1 homma
Pystyy sluibaa tarvittaessa ihan huolella, veksipäivystykset kermaa kuhan ei tapahu mitään ikävää (gorea siis) ja pääsee paljon tekemisiin intin ulkopuolisten henkilöiden kaa = ei tunnu niin "sotilaalliselta" ja ahdistavalta.
T: lämykuski II/09
Veksipäivystykset oli kyl nannaa ;-D 6 kertaa taisin päivystää yhteensä siel, aina kuskina ofc.. mitäkö tein siel? En muuta ku viikon sluibasin, nukuin ja kävin Kouvolas mäkkäris potilaiden kanssa
Onneks en ollu santikses, olis varmaa joutunu tonne Jumbon parkkihallii mennä kerää kolehtia niinku jotkut lämärit oli tos kuukaus sitten

nauroin itteni kuoliaaksi tupakkapaikalla .D
Onnittelut pomppelille tulevasta ylennyksestä!
@ATK vissii oot joku perus tykkimies, rivimiehiä sinäkin!