d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Miten Merkkitietoinen Ihminen Olet?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Jun 25 2012 03:05pm
äite ostaa vaatteet mulle
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jun 25 2012 03:07pm
Ite käytän eniten Karl Kani merkkiä. Tärkeetä on just et se merkki näkyy vaatteis. Mun mielestä naurettavaa et jotkut ruipelot on tarkkoi vaatteistaa
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 25 2012 03:25pm
Vaatteita mis ei oo paljon tai yhtään kuvioita ja logoja esil.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 25 2012 03:28pm
emt, kai kaikki mun vaatteet on enemmän ja vähemmän ''merkkivaatteita'' -_- ostan vaatteita jotka näyttää ja tuntuu hyvältä.

This post was edited by EasyCoolWin on Jun 25 2012 03:28pm
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 03:34pm
eipä tuu vaatteita kovin ostettua mut jos kirpparilt löytyy nii joo
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 25 2012 03:35pm
Muutamat high-endit on, ja muutamia muotikamoja. Mut pyrin pääsääntöisesti ostaan hyvin istuvia ja hyvännäkösiä mutta suht edullisii kamoi joiden merkillä ei väliä.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jun 25 2012 10:08pm
Ostan vaatteita jotka näyttä omasta mielestä hyvälle.. Usein kyllä ovat merkkikamaa..
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jun 25 2012 11:02pm
Quote (Elmeri @ 26 Jun 2012 07:08)
Ostan vaatteita jotka näyttä omasta mielestä hyvälle.. Usein kyllä ovat merkkikamaa..


Aika pitkälti tämä

"merkki"vaatteet jokainen voi käsittää eri tavalla, joittenkin mielestä sti on hyvä ja toisten ei

Ostan yleensä sellasii mitkä tuntuu/näyttää hyvältä ja mistä luulis et ei hajoa samantien

Esim lacosten kengät kestää kauan ku vähä hoitaa
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jun 26 2012 12:03am
[x] Pyrin ostamaan edullisia, mutta hyvältä näyttäviä vaatteita (merkillä ei väliä)
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 26 2012 12:49am
Mixed tyyli, joskus ostan merkkituotteita, mutta ostan edullisiakin
Ens palkan kun saan niin tavote ois 200e budjetilla onnistua ostaan bleiseri, farkut ja parit t-paidat
elikkä semi-edullisiin ostoksiin pyrin

This post was edited by Lakana on Jun 26 2012 12:49am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll