Quote (Elmeri @ 26 Jun 2012 07:08)
Ostan vaatteita jotka näyttä omasta mielestä hyvälle.. Usein kyllä ovat merkkikamaa..
Aika pitkälti tämä
"merkki"vaatteet jokainen voi käsittää eri tavalla, joittenkin mielestä sti on hyvä ja toisten ei
Ostan yleensä sellasii mitkä tuntuu/näyttää hyvältä ja mistä luulis et ei hajoa samantien
Esim lacosten kengät kestää kauan ku vähä hoitaa