Quote (Pomppeli @ 25 Jun 2012 23:10)
Näen sen empatiakykynä.
Joillekki se on vaan niin käsittämätöntä miettiä, että jotkut vittuuntuu siitä että esim breivik lahtas 80 ihmistä vaikka se ei käytännössä heihin vaikuta.
rinnastat tappamisen ja jsphen postaamisen? Taidetaan olla tolkun äärellä.
Quote (BebebBurns @ 25 Jun 2012 22:00)
taitaa rockonkin viestit olla useimmiten vittuilua, musiikkia lukuunottamatta, tällä subilla siis.
Taitaapa olla noinkin mutta emmä silti ihan ymmärrä.