d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Damissa > Tulkaa Messiin
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 10:16am
Quote (Rocko @ Jun 25 2012 10:38am)
on mulla nää 4 muuta sekopäätä messis, mut koska täällä moni kyselly miittiä niih ajattelin ny kysellä mikä on meno.

+++

ja erkki vai kukalie behe: en yksinkertasesti ehtiny mennä minnekkää muualle. Tamppasin 3 päivää putkeen.


juu ei se mittää. ens kerralla sitte
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 25 2012 10:39am
Quote (Rocko @ 25 Jun 2012 18:38)
on mulla nää 4 muuta sekopäätä messis, mut koska täällä moni kyselly miittiä niih ajattelin ny kysellä mikä on meno.

+++

ja erkki vai kukalie behe: en yksinkertasesti ehtiny mennä minnekkää muualle. Tamppasin 3 päivää putkeen.


4 eri persoonaa vai ihan oikeita kavereita? en usko
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 25 2012 10:49am
Quote (PMS @ Jun 25 2012 07:39pm)
4 eri persoonaa vai ihan oikeita kavereita? en usko


mä en usko että joku jolla ei ole kavereita lähtis yksin tonne.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 25 2012 01:00pm
jos on aikaa, kiinnostusta ja/tai ehkä uskallusta niin kannattaa kyllä pistäytyä 'kahvilassa' ja/tai smart shopissa.

Quote (Matroskin @ Jun 25 2012 05:47pm)
Mitkä on vittuilun motiivit? Noin niinkun yleensä.
Siinähän kyselee jspstä jos siltä tuntuu, suotta ulisette.


taitaa rockonkin viestit olla useimmiten vittuilua, musiikkia lukuunottamatta, tällä subilla siis.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 25 2012 01:21pm
ei vittu tyypit...
jättäkää d2jsp ja irl eri asioiks ni hyvi menee..
mee sinne saatanan naamakirjaa ettii kavereitas.
säälittävää.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 25 2012 01:49pm
Quote (Matroskin @ 25 Jun 2012 18:47)
Mitkä on vittuilun motiivit? Noin niinkun yleensä.
Siinähän kyselee jspstä jos siltä tuntuu, suotta ulisette.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jun 25 2012 01:52pm
Quote (Pomppeli @ Jun 25 2012 03:49pm)
en kyl vittu tajuu tätä jengii, pyörii ulkomailla ja ettii jsp:stä seuraa.

voi jumalauta, mua taidetaan nyt trollata pahemman kerran mutta silti vituttaa tällänen toiminta


ärsyttävämpää on se, kun muut vittuuntuvat asioista, jotka eivät vaikuta heihin paskan vertaa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 25 2012 01:59pm
Forever alone-Rocko
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 25 2012 02:10pm
Quote (Ocen @ Jun 25 2012 09:52pm)
ärsyttävämpää on se, kun muut vittuuntuvat asioista, jotka eivät vaikuta heihin paskan vertaa



Näen sen empatiakykynä.

Joillekki se on vaan niin käsittämätöntä miettiä, että jotkut vittuuntuu siitä että esim breivik lahtas 80 ihmistä vaikka se ei käytännössä heihin vaikuta.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 25 2012 02:16pm
Quote (Pomppeli @ 25 Jun 2012 23:10)
Näen sen empatiakykynä.

Joillekki se on vaan niin käsittämätöntä miettiä, että jotkut vittuuntuu siitä että esim breivik lahtas 80 ihmistä vaikka se ei käytännössä heihin vaikuta.


rinnastat tappamisen ja jsphen postaamisen? Taidetaan olla tolkun äärellä.

Quote (BebebBurns @ 25 Jun 2012 22:00)

taitaa rockonkin viestit olla useimmiten vittuilua, musiikkia lukuunottamatta, tällä subilla siis.


Taitaapa olla noinkin mutta emmä silti ihan ymmärrä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll