Quote (kyny91 @ Jun 25 2012 04:23pm)
Miltä näytti kalajoen juhannus?
Ite teki mieli lähtee muttei kukaan lähteny mukaan niin en viittiny sitte yksin lähteä
aurinko paisto ja porukkaa oli ihan normi tapaan. ja oot varmaan huamannu, kun joku oli yrittäny järkkärien yli ajaa autolla.
ennemmin olis kyl menny nummirokkiin, nii olis voinu käydä bändejäki kattomas, ku tuala oli sellaasta paskaa.