Quote (erkkihevone @ Jun 25 2012 08:22pm)
joo onko vähä perseestä
ei ees vittu rmah hcssa kyllä meikä toivoo et ne sen viel lisää et voin alkaa tahkoo rahaa. alotin tähää hc munkin

:-D softissa 60 wizardi jolla ei tee näköjää enää mittää
vieläkö tästä pelistä voi muutes vaatia rahansa takas?