d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gfx > Hie
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 12:22pm
Quote (Pinkku @ Jun 25 2012 01:20pm)
joo.. mutta meleko turha peli on ja kamat lähti myyntii


joo onko vähä perseestä
ei ees vittu rmah hcssa kyllä meikä toivoo et ne sen viel lisää et voin alkaa tahkoo rahaa. alotin tähää hc munkin :D
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 25 2012 12:24pm
Quote (erkkihevone @ Jun 25 2012 08:22pm)
joo onko vähä perseestä
ei ees vittu rmah hcssa kyllä meikä toivoo et ne sen viel lisää et voin alkaa tahkoo rahaa. alotin tähää hc munkin :D



:-D softissa 60 wizardi jolla ei tee näköjää enää mittää
vieläkö tästä pelistä voi muutes vaatia rahansa takas?
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 12:26pm
Quote (Pinkku @ Jun 25 2012 01:24pm)
:-D softissa 60 wizardi jolla ei tee näköjää enää mittää
vieläkö tästä pelistä voi muutes vaatia rahansa takas?


voi ku saiski sen 50 euroo mitä tähän kulu ni sais syötyy muutako puuroo....
vajaa euro tilil :/
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 25 2012 12:29pm
Quote (erkkihevone @ Jun 25 2012 08:26pm)
voi ku saiski sen 50 euroo mitä tähän kulu ni sais syötyy muutako puuroo....
vajaa euro tilil :/


onneks saan myytyä suurella vaivalla hankkimani daiplo kakkosen varat tuolla paremmassa ahssa nii ei tää hirviän tappiolliseks kuitekaa menny
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 12:35pm
Quote (Pinkku @ Jun 25 2012 01:29pm)
onneks saan myytyä suurella vaivalla hankkimani daiplo kakkosen varat tuolla paremmassa ahssa nii ei tää hirviän tappiolliseks kuitekaa menny


ahahaha nytkö tota ajattelee ni toha on iha nerokasta ^___^
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 25 2012 12:41pm
kyllä rehellisellä koodaamisella ja tradeemisella lyö meleko hyvin leiville loppupeleissä 8DD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 25 2012 01:18pm
ostan kyll d3 sit ku se maksaa 20e xD
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll