Quote (BebebBurns @ Jun 23 2012 11:47pm)
mitäs tulee mieleen?
Haarukka oikeassa, veitsi vasemmassa kädessä
Ei hattua sisällä
Ei kyynerpäitä pöydällä
Juhlissa pukupakko ja kravatti/(rusetti)
etiketin mukaan ruokailuvälineet päinvastoin
itsellä kans 'väärin päin' mutta miksi 'korjaisin', ei järkevää syytä
ja kyllä, etiketti on usein vammailua jos vähänkin pohtii.