d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Juhannushercut > Ostin
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 23 2012 05:56am
liha/kanavartaat kunniaan
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 23 2012 06:04am
Quote (OjjiLol @ Jun 23 2012 01:56pm)
liha/kanavartaat kunniaan


liha sen verran kunniaan, että vois jättää kyseisiin eläimiin : p
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 23 2012 06:21am
kai sitä makkaraa pitäs jos tässä ny kykenee :wacko:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 23 2012 02:02pm
LIHAA LÄSKEILLE SAATANA!
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 23 2012 06:54pm
Quote (BebebBurns @ Jun 23 2012 12:04pm)
liha sen verran kunniaan, että vois jättää kyseisiin eläimiin : p


Jep kaikki alkaa boikotoimaan lihaa, mitä järkee kasvattaa karjaa? Eläimet kuolee sukupuuttoon ja alkaa massatyöttömyyden aikakausi kun teurastamot ja karjankasvatus lopetetaan. Koulutetut elintarvikealan työntekijät saa fuduu ravintoloista ja marketeista. Liha on aika pieni vientituotekki kaiken lisäks , en usko että vaikuttais mitenkään esim. brasilian talouteen.Loppujen lopuks iha hyvä treidi ettei sun tarvi sääliä jauhelihapakettia lähikaupassas :) kommuvegetaristeiks kaikki! Rahaa tulee seinästä kun painaa nappia ja kasvikset spawnaa muovipussihin ja kauppoihin ilman mitään välivaiheita jotka saattais vaikuttaa eläimiin. ^_^
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 24 2012 12:40am
Quote (EasyCoolWin @ Jun 24 2012 02:54am)
Jep kaikki alkaa boikotoimaan lihaa, mitä järkee kasvattaa karjaa? Eläimet kuolee sukupuuttoon ja alkaa massatyöttömyyden aikakausi kun teurastamot ja karjankasvatus lopetetaan. Koulutetut elintarvikealan työntekijät saa fuduu ravintoloista ja marketeista. Liha on aika pieni vientituotekki kaiken lisäks , en usko että vaikuttais mitenkään esim. brasilian talouteen.Loppujen lopuks iha hyvä treidi ettei sun tarvi sääliä jauhelihapakettia lähikaupassas :) kommuvegetaristeiks kaikki! Rahaa tulee seinästä kun painaa nappia ja kasvikset spawnaa  muovipussihin ja kauppoihin ilman mitään välivaiheita jotka saattais vaikuttaa eläimiin. ^_^


Jos et 100% trollaa, niin oot kyllä aika kujalla :p
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 24 2012 04:05am
Quote (BebebBurns @ Jun 24 2012 06:40am)
Jos et 100% trollaa, niin oot kyllä aika kujalla :p


Trollaan ofc. Eihän lihatuotannon lopettamisella olis mitään muita ko hyviä seurauksia… :)
Mee töihin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll