Quote (BebebBurns @ Jun 23 2012 12:04pm)
liha sen verran kunniaan, että vois jättää kyseisiin eläimiin : p
Jep kaikki alkaa boikotoimaan lihaa, mitä järkee kasvattaa karjaa? Eläimet kuolee sukupuuttoon ja alkaa massatyöttömyyden aikakausi kun teurastamot ja karjankasvatus lopetetaan. Koulutetut elintarvikealan työntekijät saa fuduu ravintoloista ja marketeista. Liha on aika pieni vientituotekki kaiken lisäks , en usko että vaikuttais mitenkään esim. brasilian talouteen.Loppujen lopuks iha hyvä treidi ettei sun tarvi sääliä jauhelihapakettia lähikaupassas

kommuvegetaristeiks kaikki! Rahaa tulee seinästä kun painaa nappia ja kasvikset spawnaa muovipussihin ja kauppoihin ilman mitään välivaiheita jotka saattais vaikuttaa eläimiin.
