d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Speliheadsetti > Kuulokkeet Sekä Mikki Samassa Härvelissä
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 20 2012 01:09pm
itel ollu noi usbilliset fatalityt pari kolme vuotta, helvetin hyvät hintaansa nähden on
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 20 2012 01:22pm
joo mulla oli noi mutta hermot meni ku joutu modaan kuulokkeiden pehmustetta (painoivat ikävästi korviin ku oli ~ +6hr päässä)


nykyään käytän

Blue Snowball 80-100eur


ja

sennheiser hd 439 +70eur


et kannattaa miettiä kuinka paljon käytät laitteita ennen ku ostat, mutta kyllä fatalityillä erinomasesti alkuun pääsee
mua rupes vaan kyrsii myöhemmin ja jouduin ostaa parempaa
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jun 20 2012 01:31pm
Fatalityt ja muutki brändi paskat kannattaa kiertää kaukaa. Ei noissa ole mitään hyvää.

Osta kunnon kuulokkeet ja pöytämikki, huomattavasti parempi kombo.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 20 2012 01:51pm
Quote (ambid @ 20 Jun 2012 22:31)
Fatalityt ja muutki brändi paskat kannattaa kiertää kaukaa. Ei noissa ole mitään hyvää.

Osta kunnon kuulokkeet ja pöytämikki, huomattavasti parempi kombo.


joo ei noissa fataltissä muu kiehdo ku halpa hinta

itsekin olin uhri :cry:

edit/ suosiiko muuten d2jps väki enemmän dynaamista vai kondensaattorimikrofonia pelatessa?

ku tos omassa on molemmat ja voin vaihtaa toisesta toiseen tai käyttää "keskiasetusta", jolloin äänet tulevat joko kaukaa ja/tai läheltä

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 20 2012 01:57pm
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 20 2012 01:57pm
itteä ei o kyl koskaa fatalityt korvaan sattunu vaikka kuinka ois pitäny, sen sijaan jotku perus logitechin shaibat kyl pistää korvat huutaan kivusta jo parin tunnin käytön jälkee
muttajuu kaissitä panostamal rahaa saa hjuvat kuulokkeet

This post was edited by Lakana on Jun 20 2012 01:57pm
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 20 2012 01:59pm
Quote (Lakana @ 20 Jun 2012 22:57)
itteä ei o kyl koskaa fatalityt korvaan sattunu vaikka kuinka ois pitäny, sen sijaan jotku perus logitechin shaibat kyl pistää korvat huutaan kivusta jo parin tunnin käytön jälkee
muttajuu kaissitä panostamal rahaa saa hjuvat kuulokkeet


parashan tossa ois et pääsis itse testaan kuulokkeita ennen itse käyttöä, ku riippuu ihan käyttäjästä

mut on mulla kavereita jotka valittaneet samaa tosta fatal1ty käytöstä
joten en usko että on kovin yleinen mutta mahdollinen ongelma

edit/ tosin äänen laatu on taatusti 30eur arvosta

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 20 2012 02:00pm
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 20 2012 02:53pm
nuo fatal1tyt löytyy myös täältä, aavistuksen kalliimpi usb versio kuten peterpantsillä
erinomaiset ollu eikä mitää hämminkii niiden osalt
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 20 2012 03:00pm
Quote (ParaNoir1 @ 20 Jun 2012 22:51)
joo ei noissa fataltissä muu kiehdo ku halpa hinta

itsekin olin uhri  :cry:

edit/ suosiiko muuten d2jps väki enemmän dynaamista vai kondensaattorimikrofonia pelatessa?

ku tos omassa on molemmat ja voin vaihtaa toisesta toiseen tai käyttää "keskiasetusta", jolloin äänet tulevat joko kaukaa ja/tai läheltä


snowball on kondensaattorimikrofoni, ei dynaaminen. se mistä voi vaihtaa miten kaukaa äänet kuuluu muuttaa levelssejä ja ottaako se ääntä takaakin(eikä liity mitenkään kondensaattori/dynaaminen juttuihin), tos on kyl aika shaisse kun on vaan kaks levels asetusta sen sijaan et vois vaihtaa levelssejä 0-100..

ps. toi zoom h1 > blue snowball, mut toi zoom maksaa pari kymppiä enempi ja jos vaan pelailee sen kaa, ei tarvii sitä ihan pikkasen parempaa äänenlaatua, eikä halua kuljettaa tota mikkiä ympäriinsä(zoom on kannettava nauhuri joka toimii myös usb mikkinä), niin toi snowball on ihan jees kans.

This post was edited by Antichrist- on Jun 20 2012 03:14pm
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 20 2012 06:08pm
Siis mikrofooni ja nappikuulokkeet löytyy jo mut menee vaan joka kerta hermo kun saa viritellä mikin ja tehä miljoona sound checkkii, oli paljo kätevämpää sillonku oli vanha headsetti viel ehjä. Ja oikeestaan ostan ton vaa gw2:sta varten, eipä tuu muuta pelattua missä mikrofoonia tarviis..
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 21 2012 04:45am
fatalityt löytyy ja kossit
käytän millo mitäki
fatalityist en tienny mikkä ne on ku ostin ne, mut sain ne tarjoukses
iha jepat kuulokkeet
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll