d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuosipäät Ilmoittautukaa > Kokoontukaamme
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 19 2012 04:46pm
Quote (wani @ Jun 19 2012 05:44pm)
En vedä enään mitään psykedeelejä koska psyyke näköjää ei kestä, en tahtois flippailla enää  :evil:


aijai joo sienet kyl pistää hieman ylätonttii vipinää :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 19 2012 05:20pm
Quote (erkkihevone @ 19 Jun 2012 22:46)
aijai joo sienet kyl pistää hieman ylätonttii vipinää :D


juu ja pahiten salvia

pahimmat minuutit mun elämästä ^^

This post was edited by wani on Jun 19 2012 05:20pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 19 2012 06:17pm
Quote (Napi @ 20 Jun 2012 01:04)
polttelen vain lasista rauhanpiippua


martikainen
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll