d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tiistainen > Miten Siellä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 19 2012 07:31am
väsyttää tulin juuri töistä, helvetinmoinen kiire vaan kokoajan. pitäis toimia mittamiehenä ja samalla jyrsii lattioita ja piikkailla. onneks koht tää viikko oli tässä
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 19 2012 07:59am
tajusin tänään että mullahan alkaa torstaina 2viikon loma! B)

sit inttiin :(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 19 2012 08:15am
Quote (rumpali @ 19 Jun 2012 16:59)
tajusin tänään että mullahan alkaa torstaina 2viikon loma!  B)

sit inttiin  :(


Enjoy ::: D

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 19 2012 09:17am
Quote (Ankeli @ Jun 19 2012 05:15pm)
Enjoy ::: D


pitäähän sitä yrittää!
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 19 2012 09:49am
Quote (rumpali @ 19 Jun 2012 18:17)
pitäähän sitä yrittää!


en suosittele! 180 oli jo aivan perseestä..
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 19 2012 09:55am
Quote (EreKaiser @ Jun 19 2012 06:49pm)
en suosittele! 180 oli jo aivan perseestä..


enempää en ala olemaankaan.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 19 2012 06:19pm
Quote (rumpali @ 19 Jun 2012 16:59)
sit inttiin  :(


ei oo tarpeeks isot pallit et uskaltaisit jättää väliin?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 19 2012 06:27pm
kalassa muttei tullu mitään :(
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll