Quote (MukavaSamu @ Jun 18 2012 06:40am)
onnee sinne

Itsellähän on kaikki työkkärihommat käsittelyssä. nopeeta toimintaa imo.
menin selvittää sinne miks en hakenu paikkaa mihin sain työtarjouksen, viikon päästä ne pyys uuden selvityksen,
ja siit on nyt varmaa joku puoltoista viikkoo, odottelen täs edellee vastausta. ei mitää tuloja ollu kohta 2kk.
Varaa sossuu aika, ne ottaa kelan tuet sit takautuvasti ( mikäli tulee takautuvasti ) ja näkee omilta koneiltaan kaikki sun asioinnit kelas ja työkkäris