d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Maanantai > Whats Up
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 18 2012 05:10am
Vois ostaa ARMA 2 uudestaan ja jatkaa DayZ:n pelailua, tuli global ban ku script B)
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 18 2012 05:14am
Quote (MukavaSamu @ Jun 18 2012 06:40am)
onnee sinne :D Itsellähän on kaikki työkkärihommat käsittelyssä. nopeeta toimintaa imo.

menin selvittää sinne miks en hakenu paikkaa mihin sain työtarjouksen, viikon päästä ne pyys uuden selvityksen,
ja siit on nyt varmaa joku puoltoista viikkoo, odottelen täs edellee vastausta. ei mitää tuloja ollu kohta 2kk.


Varaa sossuu aika, ne ottaa kelan tuet sit takautuvasti ( mikäli tulee takautuvasti ) ja näkee omilta koneiltaan kaikki sun asioinnit kelas ja työkkäris
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 18 2012 07:14am
siinähä se, heräilin 5.30 ja töihin seittemäks.

meni päivä kumman nopeesti.

nyt oon täällä vankina :(
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 18 2012 07:15am
heräsin 04:20 eikä vatuttanu. salille parin tunnin päästä. iha hyvä päivä.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 18 2012 07:32am
mua vituttaa
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 18 2012 08:03am
ite hain viinaa, viiniä ja olutta joten kännit illalla :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 18 2012 08:11am
Quote (Antichrist- @ 18 Jun 2012 07:39)
joo, oon kyl aika hyvä jauhaa noille juttuja, mut ne kuumotteli jotai et pitäs miettii nyt täks kerraks kunnolla jotain vähän laajemmalla skaalalla ku ei oo ollu töitä johki 2.5 vuoteen, et en tiiä mitä ne oikee meinaa. laitoin kyl onneks pari hakemusta eilen, pitää toivoo et se riittää niille ku jauhaa jotai päälle


voi hyvä luoja sentää
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 18 2012 08:27am
just tuli herättyä ja nyt aamu kahvit ja iltalehdet,riemurasia,feissarimokat,ja kaikki muiden läpi käynti sit jos rupeis d3 farmailee =)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jun 18 2012 08:39am
Lomaa duunist ja känni päälle jhee jee + sitte saunoo ja grillaa kaverille kohta.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 18 2012 09:03am
Quote (Rupsu @ 18 Jun 2012 17:11)
voi hyvä luoja sentää


oli iha ez :D pitää käydä jauhaa niille lokakuussa ens kerran ellei ne kutsu aikasemmin
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll