d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ohai Ruoan Tekiät! > Ja Te Ketkä Ette Sitä Osaa 8d
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 18 2012 06:37am
hernekeittoo, kyl äippä on tyytyväinen :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 18 2012 07:07am
Quote (Ankeli @ Jun 18 2012 03:52am)
Pfff, vedät noi jussijälkeisee darraa ja lopetat tollase tuskailun, vie äitis johki ravintolaa, näytä et on paalua näytä ettei turhaa pinnistelly : D


:thumbsup:
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 18 2012 09:43am
heität roskiin :D meat is for pussies.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 18 2012 09:44am
Raakana vaan
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 18 2012 10:43am
Quote (EreKaiser @ 18 Jun 2012 18:43)
heität roskiin :D meat is for pussies.

häh eiks sun mielestä sitä valmiiks teurastettua eläintä voi syödä... ?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 18 2012 05:01pm
Quote (Napi @ 18 Jun 2012 19:43)
häh eiks sun mielestä sitä valmiiks teurastettua eläintä voi syödä... ?


:bonk:

eihän sitä nyt ois teurastettu, jos ihmiset tajuais ettei enää tarvii syödä eläimiä hengissä pysymiseen.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 18 2012 05:13pm
Quote (EreKaiser @ 18 Jun 2012 18:43)
heität roskiin :D meat is for pussies.


MUN RUOKA PASKOO SUN RUUAN PÄÄLLE :D
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 18 2012 09:05pm
Quote (Pavise @ Jun 19 2012 02:13am)
MUN RUOKA PASKOO SUN RUUAN PÄÄLLE  :D


:rofl:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 19 2012 03:10am
Quote (EreKaiser @ Jun 19 2012 12:01am)
:bonk:

eihän sitä nyt ois teurastettu, jos ihmiset tajuais ettei enää tarvii syödä eläimiä hengissä pysymiseen.


ite oon ajatellu alkavani kasvissyöjäks. on vaan vähä vaikee alottaa ku rakastan lihaa nii vitusti.
vinkkejä kiits
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 19 2012 03:36am
Quote (EreKaiser @ 19 Jun 2012 02:01)
:bonk:

eihän sitä nyt ois teurastettu, jos ihmiset tajuais ettei enää tarvii syödä eläimiä hengissä pysymiseen.


Oletkos homoseksuaali?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll