Quote (excalii @ 18 Jun 2012 11:24)
Sanakin donoforumin asioista vielä niin lähtee viestiä modeille.
Jatkossa voittekin hakea niitä donotähtiä "donate for me"-threadista

"donofoorumin asioista" oletko idiootti vai idiootti, jos tähdet ois salaisia näkyvyydeltään nii miks ne sit saa näkyä sun nimimerkissä

Ja vielä et kyl ihan tähdistä saa puhua mutta ei siitä että kuinka paljon on dononnu jne et on saanu tähden, joten meneppäs takasin softiin ehkä opit jotain.
eli ei puhuttu edes
donofoorumin asioista.
Donate for me topic on kaikille näkyvä, eli toisinsanoen saman asian saisit sen kautta kun mistä puhuttii tyraelin kanssa puhuttii
saatoit röllätä mut kun teitä ei oikeesti enään edes erota kun tääl on nykyää nii helvetisti ihme hihhuleita.
This post was edited by wani on Jun 18 2012 05:36am