d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 16 2012 07:16am
Quote (MukavaSamu @ Jun 16 2012 08:13am)
Tuliko vedettä liikaa kiljua ja päälle kourallinen ryynejä? jos ei, niin sit ei oo asiat huonosti.
jos tosin teit ton tempun, niin sit uskon sua


mämmi, tequila ja kaljaa :<

vissii 2 tuntii nukkunu :D

This post was edited by erkkihevone on Jun 16 2012 07:17am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 16 2012 07:20am
Quote (erkkihevone @ Jun 16 2012 02:16pm)
mämmi, tequila ja kaljaa :<

vissii 2 tuntii nukkunu :D


Ite en mäiskeissä jaksa mitää alkoholia :D ei se toimi ja aamulla on "turha" krapula.
tequilaa en oo koskenu se jälkee ku kaverin synttäreil join joku 8. + viskiä päälle
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 16 2012 07:22am
Quote (MukavaSamu @ Jun 16 2012 08:20am)
Ite en mäiskeissä jaksa mitää alkoholia :D ei se toimi ja aamulla on "turha" krapula.
tequilaa en oo koskenu se jälkee ku kaverin synttäreil join joku 8. + viskiä päälle



joo hyi vittuu yörgh
oli se melkee pakko juua ku kerra jengi tarjos :D

ei oo ilmastointia kämpillä oh the joy
meikä katoo jääkylmään suihkuun
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 16 2012 07:33am
saunaan, kebuu ja dremhackii kattoo isolta screeniltä B)

dotaa ja honii
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 16 2012 07:34am
vitun amatöörit
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 16 2012 07:35am
Quote (Rupsu @ Jun 16 2012 04:34pm)
vitun amatöörit


es on paras :D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 07:36am
Quote (Rupsu @ 16 Jun 2012 16:34)
vitun amatöörit


rupsaus :hail:
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 16 2012 07:42am
Quote (Affii @ 16 Jun 2012 16:36)
rupsaus  :hail:


Kunnon rupsautus on hyvän langan A ja O.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 07:51am
Quote (Rupsu @ 16 Jun 2012 16:42)
Kunnon rupsautus on hyvän langan A ja O.


totta puhut
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 16 2012 09:08am
tänään mietin tyyliä mistä saada 1.5k fg valmiiks täyteen
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll