Quote (Rzi @ 28 Jun 2012 12:27)
tämä
itse pelaan diablo 2 ja jos jotaki kyseistä diablo sarjaa pelaan niin sitä sitten
Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 09:16)
eipä oo

pitää sit pistää suomi partya pystöö ku alkaa, olettaen että saan uuden koneen tässä hommattua.
onkoha noita skillei noin vähä per chara vai mitäs vittua noi ??? merkkiset on?
This post was edited by Affii on Jun 28 2012 06:27am