d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 17 2012 07:00am
Quote (Zoni @ 17 Jun 2012 11:30)
mielummin myöhässä ku keskeneräsenä :)


Jep hyvä kun ovat tämän tajunneet. pitäs vaa uus kone saada ostettua joskus syksyl niin ton saa sit pelaa :D

tuli tuosta embermagesta kyl d2 sorc mielee ku visko jtn fire ballei ja meteorei :D

vittuku ei vaan voi betaa täl koneen romul :(
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 18 2012 12:54am
Quote (Affii @ 17 Jun 2012 16:00)
Jep hyvä kun ovat tämän tajunneet. pitäs vaa uus kone saada ostettua joskus syksyl niin ton saa sit pelaa :D

tuli tuosta embermagesta kyl d2 sorc mielee ku visko jtn fire ballei ja meteorei :D

vittuku ei vaan voi betaa täl koneen romul :(


kyl siitä vähä tuli mieleen ^_^

toivottavasti kaikilla ei oo samallaisia passive skillejä niinku ykkösessä, jossa kaikilla oli kaikki samat passivet :D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 27 2012 06:33pm
Quote (Zoni @ 18 Jun 2012 09:54)
kyl siitä vähä tuli mieleen ^_^

toivottavasti kaikilla ei oo samallaisia passive skillejä niinku ykkösessä, jossa kaikilla oli kaikki samat passivet :D


Onko viel tullu mitää julkasupäivää? :P
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 28 2012 12:16am
Quote (Affii @ 28 Jun 2012 03:33)
Onko viel tullu mitää julkasupäivää? :P


eipä oo :(
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 01:51am
emmää, koska tullut tuo d3 ostettua ja jos jotain kyseisen genren peliä tulee pelailltua niin sitä sitten
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 28 2012 03:27am
Quote (BebebBurns @ 28 Jun 2012 10:51)
emmää, koska tullut tuo d3 ostettua ja jos jotain kyseisen genren peliä tulee pelailltua niin sitä sitten


tämä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 28 2012 06:24am
Quote (Rzi @ 28 Jun 2012 12:27)
tämä


itse pelaan diablo 2 ja jos jotaki kyseistä diablo sarjaa pelaan niin sitä sitten


Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 09:16)
eipä oo :(


pitää sit pistää suomi partya pystöö ku alkaa, olettaen että saan uuden koneen tässä hommattua.

onkoha noita skillei noin vähä per chara vai mitäs vittua noi ??? merkkiset on?

This post was edited by Affii on Jun 28 2012 06:27am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 28 2012 06:28am
Quote (Affii @ 28 Jun 2012 15:24)
itse pelaan diablo 2 ja jos jotaki kyseistä diablo sarjaa pelaan niin sitä sitten




pitää sit pistää suomi partya pystöö ku alkaa, olettaen että saan uuden koneen tässä hommattua.

onkoha noita skillei noin vähä per chara vai mitäs vittua noi ??? merkkiset on?


emt, ite mietin kans. varmaa jotai jota ei ollu käytössä vielä betassa
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 28 2012 06:30am
Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 15:28)
emt, ite mietin kans. varmaa jotai jota ei ollu käytössä vielä betassa


tuota saa kyl parii kertaa pyntätä samal charal ku ei voi vaihella skillei ja statsei :D samaa vittu perkelettä ku menee kusee buildin.. ooks pelaillu tuota betaa?
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 28 2012 06:34am
Quote (Affii @ 28 Jun 2012 15:30)
tuota saa kyl parii kertaa pyntätä samal charal ku ei voi vaihella skillei ja statsei :D samaa vittu perkelettä ku menee kusee buildin.. ooks pelaillu tuota betaa?


eo, torclight 1 pelasin. toi kakkonenki kai kyl perustuu aikas pitkälti modeille, että varmaan aikas piakkoin julkasun jälkeen tulee skill/stat reset modi :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll