Quote (malbaz @ 16 Jun 2012 05:02)
JOJJOJOJOOJJOJO ja Path of Exlie!!! It's like D1!!!2121212
älä? jos tl2 tekijät on entisiä d1 ja d2 tekijöitä niin mitähä luulet
betaa pitäs päästä pelaa mut uus kone ennen sitä ei täl vanhal romul pysty pelaa
This post was edited by Affii on Jun 16 2012 05:11am