d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pelasin D3 Kokeiluversion > 49minuutissa Läpi
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 15 2012 07:06pm
Quote (Grandy @ 16 Jun 2012 00:48)
itteekää ei oo viikkoon kiinnostanu pelata..
pitäs löytää joku muu kiva peli.. ehotuskia?


Maltat odottaa niin torchlight 2 ehdottomasti odottamisen arvonen :)

Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 15 2012 08:02pm
Quote (Affii @ Jun 16 2012 03:06am)
Maltat odottaa niin torchlight 2 ehdottomasti odottamisen arvonen :)


JOJJOJOJOOJJOJO ja Path of Exlie!!! It's like D1!!!2121212
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 16 2012 04:54am
Quote (OjjiLol @ Jun 16 2012 12:17am)
http://i.imgur.com/gyTa8.jpg



tämä on epic :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 16 2012 04:54am
Quote (PMS @ 15 Jun 2012 19:09)
Ei ole miniläppäriä enää vaa 17.3 tuumane kannettava ja 42 tuumane hd tv :D



veikkaan kans :)


näytön koonko mukaan se d3 pyörii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 16 2012 05:01am
Quote (malbaz @ 16 Jun 2012 05:02)
JOJJOJOJOOJJOJO ja Path of Exlie!!! It's like D1!!!2121212


älä? jos tl2 tekijät on entisiä d1 ja d2 tekijöitä niin mitähä luulet

betaa pitäs päästä pelaa mut uus kone ennen sitä ei täl vanhal romul pysty pelaa :P

This post was edited by Affii on Jun 16 2012 05:11am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll