d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hotmail > Vihausotsikko
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 15 2012 01:07pm
niin paska meili, lähetti faijalle, yms , jotai IS THIS JUU meilei
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 15 2012 01:57pm
vihaan, pitää laittaa steamille vitusti selvityksii ko koitan vaihtaa steam spostin gmailiin sen takia ko hotmail sulkenu mun tilin
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 15 2012 05:29pm
nyt kun koitin, niin ei.

ei ole käynyt.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 17 2012 03:00am
mulki kesti jonku 10v ja nyt kevät talvest tuli toi sama "blocked" -_-

jouduin tekee uuen osotteen ja lähettää sinne asiakaspalveluu jotai todisteita et se o mun osote -_-
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 17 2012 04:09pm
se blocked tulee siitä et joku haxxaa teijän emailin ja floodaa muitte accountit täytee roskapostii

oppikaa tietoturvaa nii ei tapahdu noin.
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 17 2012 04:33pm
Mulla on käyny 5 kertaa.. Aina oon saanu vahvistuksen avulla takas. Vittumaista.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 18 2012 07:07am
Quote (Artus @ 18 Jun 2012 01:09)
se blocked tulee siitä et joku haxxaa teijän emailin ja floodaa muitte accountit täytee roskapostii

oppikaa tietoturvaa nii ei tapahdu noin.


Onneks MikkoU tietää nää jutut :rolleyes:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll