Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:37)
epanjassa, malagan lieppeillä
asun kaverin luona mut hostellista saat vissii pulittaa 8-10e/yö
lennot makso kuukausi sitte damista tänne 120euroa
ruoka,mässy ja kalja on murto-osa suomen hinnoist
ja jos kukkakulttuuri kiinnostaa ni sitä löytyy hintaan 3 euroa ramma
juuh toi budi on aika halpaa, kaveri osti siel 100€:l ku kelas et se maksaa jotain 10€ per g.
oli sit siin sortsit jalas ja t-paita pääl vastaanottanu sellase 30g säkin, tunkenu sen vaa paidan alle ja kävelly like a boss.
miten lämpöstä siel on? oon espanjaa haaveillu, kevättalvee kelannu hyvän ajankohtana