d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 08:32am
smigeli on vissii vähä kalliimpaa. sitä saa yleesä baarihanoist
mut litrane poteli smigeliä kustantaa jonku 1,6e :D

Quote (Rocko @ Jun 15 2012 09:32am)
kuinka köyhä pitää olla, että pystyssä olevat velat vaikuttaa olennaisesti perjantai-illan viettoon :)


varmaa semmone perus suomalainen opiskelija arvaisin

This post was edited by erkkihevone on Jun 15 2012 08:34am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jun 15 2012 08:32am
Quote (MukavaSamu @ 15 Jun 2012 16:49)
istun himas pelaas diabloo ku jengi ei osaa maksaa velkojaan.


kuinka köyhä pitää olla, että pystyssä olevat velat vaikuttaa olennaisesti perjantai-illan viettoon :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 15 2012 08:33am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:32)
smigeli on vissii vähä kalliimpaa. sitä saa yleesä baarihanoist
mut litrane poteli smigeliä kustantaa jonku 1,6e :D

nice! missäs maassa sä nyt ootkaan? ja miten kallist siel muuten on? majotus, lennot ymsyms
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 08:37am
Quote (Napi @ Jun 15 2012 09:33am)
nice! missäs maassa sä nyt ootkaan? ja miten kallist siel muuten on? majotus, lennot ymsyms


epanjassa, malagan lieppeillä
asun kaverin luona mut hostellista saat vissii pulittaa 8-10e/yö

lennot makso kuukausi sitte damista tänne 120euroa
ruoka,mässy ja kalja on murto-osa suomen hinnoist

ja jos kukkakulttuuri kiinnostaa ni sitä löytyy hintaan 3 euroa ramma
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 15 2012 08:55am
Saattaapi olla että :)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jun 15 2012 09:04am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:37)
epanjassa, malagan lieppeillä
asun kaverin luona mut hostellista saat vissii pulittaa 8-10e/yö

lennot makso kuukausi sitte damista tänne 120euroa
ruoka,mässy ja kalja on murto-osa suomen hinnoist

ja jos kukkakulttuuri kiinnostaa ni sitä löytyy hintaan 3 euroa ramma


cant wait to enter the paradise of central europe :)

This post was edited by Rocko on Jun 15 2012 09:04am
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 09:08am
Quote (Rocko @ Jun 15 2012 10:04am)
cant wait to enter the paradise of central europe :)


jätkä kyl sais tarjoo savut damissa ku oon nii pee aa
mutko dodgeet miittiä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 15 2012 09:13am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 17:37)
epanjassa, malagan lieppeillä
asun kaverin luona mut hostellista saat vissii pulittaa 8-10e/yö

lennot makso kuukausi sitte damista tänne 120euroa
ruoka,mässy ja kalja on murto-osa suomen hinnoist

ja jos kukkakulttuuri kiinnostaa ni sitä löytyy hintaan 3 euroa ramma

juuh toi budi on aika halpaa, kaveri osti siel 100€:l ku kelas et se maksaa jotain 10€ per g.
oli sit siin sortsit jalas ja t-paita pääl vastaanottanu sellase 30g säkin, tunkenu sen vaa paidan alle ja kävelly like a boss.

miten lämpöstä siel on? oon espanjaa haaveillu, kevättalvee kelannu hyvän ajankohtana
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 09:15am
Quote (Napi @ Jun 15 2012 10:13am)
juuh toi budi on aika halpaa, kaveri osti siel 100€:l ku kelas et se maksaa jotain 10€ per g.
oli sit siin sortsit jalas ja t-paita pääl vastaanottanu sellase 30g säkin, tunkenu sen vaa paidan alle ja kävelly like a boss.

miten lämpöstä siel on? oon espanjaa haaveillu, kevättalvee kelannu hyvän ajankohtana


30 pintaan on lämpöä. malaga on siitä hyvä kohde ku täällä on aiva saatanasti biitsejä
plus malagan lähiseudulla on näitä suomikommuuneita eli tääl on aika jepasti suomalaisiiki pyörimäs
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jun 15 2012 10:32am
Quote (erkkihevone @ 15 Jun 2012 18:08)
jätkä kyl sais tarjoo savut damissa ku oon nii pee aa
mutko dodgeet miittiä


en ainakaan defqon viikolla ehdi mihinkään. jäädään pariks päiväks damiin sen jälkeen. sillon voi.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll