Quote (wani @ 14 Jun 2012 17:00)
*käsittelee diablo 3 fps droppeja" esim eile pelasin hc nii yhtäkkiä fps ~ 5 sit menin butcheriin niin 10 sec freeze, sen jälkeen fps nousi ehkä johki 2 jolloin olin jo kuollu..
että tämmöstä, kelasin vaa et onko muilla tän tyyppistä
blissardin sivuille joku kerto tyyliin et muistitikulla d3nen toimii paremmin (sis. ohjeistukset jne jne)
tota peliä on ihan turha yrittää streamata ilman tekemättä noin taino onnistuu se surkeilla grafiikoilla