d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > Euroopan Suurimpia!!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 14 2012 04:25am
Quote (MukavaSamu @ 14 Jun 2012 12:36)
miks mul on sellane mielikuva et rocko ei oo koskaa hiisannu. ehkä oon vääräs emt


alko miehiä enemmän, mut hiisaan jonku 2-3 kertaa per vuosi keskiarvolla. hauskaahan se on välillä.
ekaan coffee shoppiin mikä löytyy ja balalaikat soimaan!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 04:29am
Quote (Rocko @ Jun 14 2012 11:25am)
alko miehiä enemmän, mut hiisaan jonku 2-3 kertaa per vuosi keskiarvolla. hauskaahan se on välillä.
ekaan coffee shoppiin mikä löytyy ja balalaikat soimaan!


eikös ne bannannyt turistit coffe shopeista? mun mielestä teki, en oo kyl 100% varma.

This post was edited by MukavaSamu on Jun 14 2012 04:36am
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 14 2012 04:38am
Quote (MukavaSamu @ Jun 14 2012 12:29pm)
eikös ne bannannyt turistit coffe shopeista? mun mielestä teki, en oo kyl 100% varma.


Joo, mutta kyseinen laki ei oo vielä astunu voimaan
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 14 2012 05:02am
Quote (arvonpenaali @ 14 Jun 2012 13:38)
Joo, mutta kyseinen laki ei oo vielä astunu voimaan


vahva tämä. ei koske viel meitii :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 14 2012 05:03am
nistit
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 14 2012 06:07am
Quote (Rocko @ 14 Jun 2012 13:25)
alko miehiä enemmän, mut hiisaan jonku 2-3 kertaa per vuosi keskiarvolla. hauskaahan se on välillä.
ekaan coffee shoppiin mikä löytyy ja balalaikat soimaan!

NISTI :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 14 2012 06:08am
oltiin eilen kaverilla, polttamassa hUUmeita.
puhast kukkaa jostaki 70 senttisestä bongista. kaks kaveria tippu niin pahasti, et ne laattas seuraavan tunnin parvekkeella ja parvekkeelle.
sit siin maisteltii viel jäbän omatekemää hasista. pakko kyl sanoo etten ollu varmaa puoleentoista vuoteen pää niin jumissa.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 14 2012 06:13am
millo oot menossa?
meen takas damiin 17. päivä :)
en varmaa defqoniin oo menossa mut savut voidaan polttaa jos kiinnostaa

edit: joo laki tulee voimaan vasta ens vuonna
edit2: missä hostellissa yövyt?

This post was edited by erkkihevone on Jun 14 2012 06:18am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 14 2012 06:19am
elkää polttako sitä kannabis huumetta tai joudutte psykoosiin ja ette palaa takaisin koskaan!
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 14 2012 06:37am
tämä joku trancedance hömpötys taas vai?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll