Quote (MukavaSamu @ 14 Jun 2012 12:36)
miks mul on sellane mielikuva et rocko ei oo koskaa hiisannu. ehkä oon vääräs emt
alko miehiä enemmän, mut hiisaan jonku 2-3 kertaa per vuosi keskiarvolla. hauskaahan se on välillä.
ekaan coffee shoppiin mikä löytyy ja balalaikat soimaan!