Quote (Grandy @ 13 Jun 2012 20:07)
joo saattaa maksaa ihan kivasti ne exec avaimet+lukot mitä tos talvella luin..yleensä se 250e++
itel hävis 20v synttäreil kämpän,pesu tila+saunan,autopaikan avain... noh onneksi oli tavan uraavain jota saa teettää vapaasti niin eikun varaavaimesta seuraavaana päivänä teettämää.
saa olla aikamoinne velho jos ehtii oikeen kämpän mihin kuuluu..
yhesti keskel yöl meinas sydän pysähtyy kun joku koitti aukasta ovee mut olikin sitte vaan naapurin ukko joka humalassa erehty ovesta

Ite en ole kyllä paskat housuissa ku on se 99.99999999999% varmuudella että ei se löyd tänne
vituttaa vaa maksaa turhasta ku ihan turha vaihtaa IMO