d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ny Alko Vituttaa > Rutkasti
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 13 2012 10:40am
Quote (PMS @ Jun 13 2012 06:37pm)
noh täytyy toivoo että toi rauhoittuis ja antais asia olla :D vituttaa ku menee niipal rahaa muutenki himos reissuunki vittu vissii pitäis mennä porist bussilla :DDDDDDDDdd


Kait noi hinnat aikalail samoi, varsinki Abloyl.

http://www.lukkokeskus.fi/fi/tuotteet//sarjanmuutos/default/details

Toiki patentti menee pari vuoden pääst vanhaks, joskus sai jopa noit virallisia lukkoi/avaimia virosta huomattavasti halvemmal.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 13 2012 10:41am
jos kyseessä niitä turvalukkoja joissa molemmilla puolella ne hommelit nii tulee maksaan aikalailla :(

no ehkäpä et seuraavan kerran hävitä sitä sitten kun muistat tän

e- sento ja protec näkyy olevan ne kalliimmat tosiaan, itel on tollaset protecit

This post was edited by Pavise on Jun 13 2012 10:44am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:41am
Quote (malbaz @ 13 Jun 2012 19:40)
Kait noi hinnat aikalail samoi, varsinki Abloyl.

http://www.lukkokeskus.fi/fi/tuotteet//sarjanmuutos/default/details

Toiki patentti menee pari vuoden pääst vanhaks, joskus sai jopa noit virallisia lukkoi/avaimia virosta huomattavasti halvemmal.


taloyhtiö varmaan päättää minkä firman ne ottaa :S
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 13 2012 10:43am
Quote (PMS @ Jun 13 2012 06:41pm)
taloyhtiö varmaan päättää minkä firman ne ottaa :S


Tottakai, eihä tota ite vaihdeta. Mut Abloy valtuutetult ne sen silti ottaa.

Ja voi myös vähentää sen summan takuuvuokrast, jos sul sellane.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 10:45am
Quote (malbaz @ 13 Jun 2012 19:43)
Tottakai, eihä tota ite vaihdeta. Mut Abloy valtuutetult ne sen silti ottaa.

Ja voi myös vähentää sen summan takuuvuokrast, jos sul sellane.


ei mitää käryy, mie joudun maksumieheks jokatapauksessa :D
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 13 2012 11:07am
joo saattaa maksaa ihan kivasti ne exec avaimet+lukot mitä tos talvella luin..yleensä se 250e++
itel hävis 20v synttäreil kämpän,pesu tila+saunan,autopaikan avain... noh onneksi oli tavan uraavain jota saa teettää vapaasti niin eikun varaavaimesta seuraavaana päivänä teettämää.
saa olla aikamoinne velho jos ehtii oikeen kämpän mihin kuuluu..
yhesti keskel yöl meinas sydän pysähtyy kun joku koitti aukasta ovee mut olikin sitte vaan naapurin ukko joka humalassa erehty ovesta :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 13 2012 11:10am
Quote (Grandy @ 13 Jun 2012 20:07)
joo saattaa maksaa ihan kivasti ne exec avaimet+lukot mitä tos talvella luin..yleensä se 250e++
itel hävis 20v synttäreil kämpän,pesu tila+saunan,autopaikan avain... noh onneksi oli tavan uraavain jota saa teettää vapaasti niin eikun varaavaimesta seuraavaana päivänä teettämää.
saa olla aikamoinne velho jos ehtii oikeen kämpän mihin kuuluu..
yhesti keskel yöl meinas sydän pysähtyy kun joku koitti aukasta ovee mut olikin sitte vaan naapurin ukko joka humalassa erehty ovesta :D


Ite en ole kyllä paskat housuissa ku on se 99.99999999999% varmuudella että ei se löyd tänne

vituttaa vaa maksaa turhasta ku ihan turha vaihtaa IMO
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 13 2012 11:28am
eihä se sinuu rahamiehenä haittaa!!

tai!

osta ne lukot osamaksulla!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 13 2012 11:35am
No voi rähmä!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll