Quote (PMS @ Jun 14 2012 08:06am)
[B][/B]
[URL=http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63200752&f=192&o=20]http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63200752&f=192&o=20[/URL] tossa topiikissa näin sano
A2K voisit vihjaista multista :)
ei a2klla oo sydäntä tehä tollasta
mää oon vaa harmiton juippi joka tekee sigejä
saatanha mää valehella, en tiiä