d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Näppistesti
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jun 12 2012 05:02am
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jun 12 2012 05:06am
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 12 2012 05:59am
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

joku Logitechin näppis, en osaa sano sen paremmin :huh:

/e: luki näppiksen takana näemmä :D K340

This post was edited by Zoni on Jun 12 2012 06:01am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 12 2012 06:03am
TFD

Ihan hyvä kun ei oikeen tottele, jos painaa yhtäkään shiftiä :D

This post was edited by EreKaiser on Jun 12 2012 06:11am
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 12 2012 06:05am
HE QUIK BRON FO JUPS OER HE LA DOG

aha microsoftin @10euron näppis
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 12 2012 06:37am
HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 12 2012 06:46am
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

lidlist ostettu näppis <3
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 12 2012 07:07am
Quote (A2K @ 12 Jun 2012 13:08)
THEQCKBRWFXJVERTHELAZYG
B) G110 ei nyt tainnu osata. :rofl:


tää o ehk paras 8D


Quote (Saimoz @ 12 Jun 2012 13:33)
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

SS 6gv2


:hail:

Quote (eppo @ 12 Jun 2012 13:53)
THE QUIK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

:zzz:


puuttuuks tosta QUICK C tarkotuksel vai vahingos?

Quote (BloodStream @ 12 Jun 2012 13:59)
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

G15 on voittoisa.


niinhän se ois mut nii saatanan iso

Quote (EreKaiser @ 12 Jun 2012 15:03)
TFD

Ihan hyvä kun ei oikeen tottele, jos painaa yhtäkään shiftiä :D


:DD

Quote (Napi @ 12 Jun 2012 15:46)
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

lidlist ostettu näppis <3


pitäiskö iteki ostaa ens. paljo makso?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 12 2012 07:08am
MIKKOU ON HOMO

MENIKS OIKEI?
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 12 2012 07:27am
THEQCKBRWFXJVERTHELAZYG

G110 tuotti tuollaista

E: Oho, täällähän olikin jo kyseinen laite edustettuna :(

This post was edited by kyny91 on Jun 12 2012 07:28am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll