d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mistäs Kannattaisi Ostaa Edulliset Kaijuttimet
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 02:09pm
Eipä oo tota Logitechiä enää Pixmaniassa
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 11 2012 02:56pm
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 22:47)
Voishan sitä jos tietäis paikan/paikkoja sekä tajuaisi tekniikkaa.


simple:

jos ne on oltava ne 2/5 muovipurkkia niin marssit giganttiin ja annat kenen tahansa myyjän puhua sulle jonkun logitechin paketin.
jos ne on oltava jotkin vähän laadukkaammat 2 (viittä et tolla budjetilla saa) niin katot esim thomann, hifisound, pixmania (miksei, kyllä sielläkin KUNNON kajareita myydään) tjsp suurten postimyyntilafkojen tarjouksia ja tilaat sieltä halvalla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll