d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvää Huomenta
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 11 2012 09:31am
Quote (wani @ Jun 11 2012 06:30pm)
Onko näin


kyllä :D
mut enää ei summeri pyöri kun vaihoin kanavaa :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 09:44am
Quote (Grandy @ 11 Jun 2012 15:31)
kyllä :D
mut enää ei summeri pyöri kun vaihoin kanavaa :)


:hug:
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 11 2012 09:46am
kyl tuli vähä wtf kun rupesin tätä lukemaan :P
btw miks salaattitonnikala on melkee puolet halvempaa kun ihan tavallinen?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 11 2012 09:47am
Quote (Grandy @ 11 Jun 2012 15:46)
kyl tuli vähä wtf kun rupesin tätä lukemaan :P
btw miks salaattitonnikala on melkee puolet halvempaa kun ihan tavallinen?


vähä sama homma:D en tiiä en oo ikinä syöny, perus vaalee purkkitonnikala on yammiiii
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 11 2012 09:52am
Quote (wani @ Jun 11 2012 06:47pm)
vähä sama homma:D en tiiä en oo ikinä syöny, perus vaalee purkkitonnikala on yammiiii



Tilli tonnikala da best, rainbowilt
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 11 2012 10:09am
Tonnikala on murha
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll