d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ojjilol
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 10 2012 01:42pm
Quote (BebebBurns @ 10 Jun 2012 21:50)
ai semmosiakin on, nice. vois kohtapuoliin tulla semmosia joissa ei ole johtoja lainkaan :)


semmosia ollu jo kauan O_o

itellä 3x kpl 1 tera kokosia ollu jo 1.5v :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 10 2012 01:47pm
Quote (BebebBurns @ 10 Jun 2012 22:41)
olisin kyllä 2tbn ostanut, kun sais puolet isomman tuosta 10e kalliimmalla. : p


hakuaika +100%? käyttöikä lyhenee kun hakee turhaan?

tera töllöstä nauhotettuna muutenki aika vaikeeta saada, joten päädyin järkevään ratkasuun, en halvimpaan €/gig
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 01:47pm
Quote (PMS @ Jun 10 2012 09:42pm)
semmosia ollu jo kauan O_o

itellä 3x kpl 1 tera kokosia ollu jo 1.5v :D


eipä oo tullu seurattua, viimeks tuli ostettua tera joskus 2007 tai 2008 enkä oo sen jälkeen kattellu tilannetta katos : p vois kyllä parin terasen ostaa jossain vaiheessa

Quote (Artus @ Jun 10 2012 09:47pm)
hakuaika +100%? käyttöikä lyhenee kun hakee turhaan?

tera töllöstä nauhotettuna muutenki aika vaikeeta saada, joten päädyin järkevään ratkasuun, en halvimpaan €/gig


no sitten : p unohtu myös toi tarkotusperäs

This post was edited by BebebBurns on Jun 10 2012 01:48pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 10 2012 01:58pm
Quote (Artus @ 10 Jun 2012 22:47)
hakuaika +100%? käyttöikä lyhenee kun hakee turhaan?

tera töllöstä nauhotettuna muutenki aika vaikeeta saada, joten päädyin järkevään ratkasuun, en halvimpaan €/gig


pian saat 50k täyteen onneks olkoon etukäteen
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 10 2012 03:22pm
mitähän merkkiä? wd vai samppa?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 10 2012 03:25pm
Quote (Rocko @ 11 Jun 2012 00:22)
mitähän merkkiä? wd vai samppa?


samuli?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 11 2012 11:54am
joo, 10% tuli

Advertising; flaming.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63117366&f=128&p=421460843
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62710148&f=192&p=419011376#p419011376

emt minkä merkkisii ne kovot oli, mutta eihän ne mitää maksanukkaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll