d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Tänne Topicciin Olet Rikkaampi Eli Omistat > Enemmän Fg Kuin Edellinen Postaaja.
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 9 2012 06:03pm
Quote (wani @ Jun 10 2012 01:51am)
noni  :cry:


kukas btw olet? pyörin täällä viimeksi +vuosi sitten
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 10 2012 03:01am
Quote (Tyrafel @ 10 Jun 2012 03:03)
kukas btw olet? pyörin täällä viimeksi +vuosi sitten


äijjä tahkonu mahti fgt oikeest, onneks olkoon :P
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 10 2012 05:57am
Quote (Tyrafel @ 10 Jun 2012 01:03)
kukas btw olet? pyörin täällä viimeksi +vuosi sitten


hullut rahat..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 06:02am
viesti
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 10 2012 06:05am
menkää köyhät vittuun
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 10 2012 06:06am
Quote (BebebBurns @ 10 Jun 2012 13:02)
viesti


viimeks kun olin tääl sul oli alle 100fg.. cheater.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 06:28am
Quote (ApiN @ Jun 10 2012 02:06pm)
viimeks kun olin tääl sul oli alle 100fg.. cheater.


diablo 3 ja ingame goldilla kaikki noi : p
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 10 2012 07:04am
Quote (arvonpenaali @ Jun 10 2012 03:05pm)
menkää köyhät vittuun


+1

message
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 10 2012 07:08am
oon rikkain henkisesti
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 10 2012 07:12am
Quote (Tyrafel @ 10 Jun 2012 00:03)
kukas btw olet? pyörin täällä viimeksi +vuosi sitten


Iceheart ja iamnooob :bouncy:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll