Quote (Rzi @ 10 Jun 2012 01:51)
kaikki hooceet ei ala pelaa dippe 3 koska ei pärjää infernolla. aika surkeita
mulla on kyl dippe 3, en osaa vaa asentaa. Sanoo Failure ja pyytää ottaa yhteyttä järjestelmänvalvojaan.
/kuulemma pitäs ladata blizzardin sivuilta ja syöttää sinne toi seriali, mutta ei kiinnosta. Asentaminen on jo vaikeempaa ku Infernotaso mitä kattonu ku kaveri pelaa
This post was edited by Finnish on Jun 9 2012 06:03pm