Quote (Affii @ Jun 9 2012 04:36pm)
miks sitte ostit d3 jossei kiinnosta ees ite pelata
oot varmaa niitä jamppoi kakkosen puolelta jotka huutelee tuol fin-1 rushei

joo, 4vuoteen ei kakkosta oo tullu mätettyä, nyt ostin keyt ja koitin taas, niin tuli vaa mieleen miten pahasti se on poltettu loppuun, d3 ei kiinnosta juurikaan ennen pvpn lisäämistä.
Hc:ta huvikseen soloillu, ei kehtoo mennä ihan vielä diabloon asti, eikä jaskais farmailla sitä geariakaan juuri normilta, nm a1 vois taas farmailla uuden gearin toivossa.