Quote (BebebBurns @ 9 Jun 2012 14:25)
jos sulla on joku tuttu täällä, pyydä, että se myy puolestas ja kommunikoi vaikka msn välityksellä
se olis kyllä yksi vaihtoehto mutta en pelaa mitään peliä.. ls voisin pelaa mutta tällä ipadilla ei toimi flash pelit.. olisko mitää muuta tyyliä? ei mu tarttis hommaa ku 1.5k