d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mikä Olis Hyvä Tyyli Hommaa Fgtä > Kun Mulla On Ongelma
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:28am
Quote (BebebBurns @ 9 Jun 2012 14:25)
jos sulla on joku tuttu täällä, pyydä, että se myy puolestas ja kommunikoi vaikka msn välityksellä


se olis kyllä yksi vaihtoehto mutta en pelaa mitään peliä.. ls voisin pelaa mutta tällä ipadilla ei toimi flash pelit.. olisko mitää muuta tyyliä? ei mu tarttis hommaa ku 1.5k
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 05:30am
Quote (PMS @ Jun 9 2012 01:28pm)
en pelaa mitään peliä..


gl sitten vaan :p

Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:33am
Quote (BebebBurns @ 9 Jun 2012 14:30)
gl sitten vaan :p


sitähän minäkin XD
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 9 2012 05:33am
ekkös sä donor foorumilla oo?

teet jotain kivoja ompeleita kuten villasukkia ja myyt niitä :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 05:34am
Quote (Zoni @ Jun 9 2012 01:33pm)
ekkös sä donor foorumilla oo?

teet jotain kivoja ompeleita kuten villasukkia ja myyt niitä :)


webcam strippausta
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 9 2012 05:35am
Quote (PMS @ Jun 9 2012 02:22pm)
miten mä ne muutan fgksi?



1 mill d2 ingame gold - 1 fg
about , eli siit vähä keräilee.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:35am
Quote (Zoni @ 9 Jun 2012 14:33)
ekkös sä donor foorumilla oo?

teet jotain kivoja ompeleita kuten villasukkia ja myyt niitä :)


juu olenhan minä siellä, mutta epäilen että mun villasukat ei taida kannattaa XD
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 9 2012 05:36am
Quote (PMS @ 9 Jun 2012 13:35)
juu olenhan minä siellä, mutta epäilen että mun villasukat ei taida kannattaa XD


maalaat jotain kivaa sitten

tai meet tonne graphics subille ja teet sigejä :O
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:37am
Quote (Zoni @ 9 Jun 2012 14:36)
maalaat jotain kivaa sitten

tai meet tonne graphics subille ja teet sigejä :O


mun taidoillaniko XD
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 9 2012 05:40am
Quote (PMS @ 9 Jun 2012 13:37)
mun taidoillaniko XD


mut sähän oot sellanen matikka nero kuulemma, niin voisit koittaa täältä kans

http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=257
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll