Quote (BebebBurns @ 9 Jun 2012 13:47)
mutta helliä vastaan tarvii ahta perjaatteittesi vastaisesti
http://i.imgur.com/O815F.jpg
joo nyt kyllä joutu mutta ei pahasti. en exploittaa liikaa mutta toistaseks blizzu käytännössä pakottaa
This post was edited by Rzi on Jun 9 2012 04:53am