d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voittoisa > Olen
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 09:06am
Quote (ApiN @ 9 Jun 2012 18:04)
tehny ton jo kolme kertaa...

Ainaki

Fuck yeah


mitä apina?
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 9 2012 09:06am
Quote (Rzi @ 9 Jun 2012 16:06)
mitä apina?


eipä ihmeempii koht alkaa maailman parhaan lajin hyvät pelit

mitä ite

Meenytvittuu.jpXD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 09:08am
Quote (ApiN @ 9 Jun 2012 18:06)
eipä ihmeempii koht alkaa maailman parhaan lajin hyvät pelit

mitä ite

Meenytvittuu.jpXD


kassa.jpg
toivottavasti hyviä pelejä ja espanja failais
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 9 2012 09:09am
Quote (Rzi @ 9 Jun 2012 16:08)
kassa.jpg
toivottavasti hyviä pelejä ja espanja failais


älä muuta sano

Espanja -> lohkoon pliis
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 9 2012 09:09am
ei ollu edes koko sivu? joku puolet?
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 9 2012 09:11am
Quote (Matroskin @ 9 Jun 2012 16:09)
ei ollu edes koko sivu? joku puolet?


Jep. alottelija kato.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 9 2012 09:15am
Quote (ApiN @ Jun 9 2012 05:04pm)
tehny ton jo kolme kertaa...

Ainaki

Fuck yeah


40%

Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 9 2012 09:16am
Quote (arvonpenaali @ 9 Jun 2012 16:15)
40%

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif

oli kuuskyt noob
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll