d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tälläkertaa Voitin
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 8 2012 02:37pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 8 2012 11:36pm)
Mikä vitun seppo taas :fume: kerro mikä tää on!


:santa:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 02:37pm
koska olen behe ja sun vanha kamus
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 8 2012 02:38pm
Quote (PMS @ Jun 8 2012 11:37pm)
koska olen behe ja sun vanha kamus


behe'd
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 8 2012 02:38pm
Quote (PMS @ Jun 8 2012 10:37pm)
koska olen behe ja sun vanha kamus


ole hyvä :wub:

100 jäljellä
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 02:38pm
Quote (PMS @ Jun 8 2012 10:37pm)
koska olen behe ja sun vanha kamus


samoin ole hyvä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 02:39pm
Quote (OjjiLol @ 8 Jun 2012 20:38)
behe'd


mulle olis vaan pitäny laittaa sillai et mulla olis fgtä 666,66


mutta kiitos jesse, autoit hyvin nimenvaihtoani varten
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 02:40pm
Quote (PMS @ Jun 8 2012 10:39pm)
mulle olis vaan pitäny laittaa sillai et mulla olis fgtä 666,66


mutta kiitos jesse, autoit hyvin nimenvaihtoani varten


Lähetin sulle 0.23 ja missä kiitos :mad:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 02:41pm
Quote (arvonpenaali @ 8 Jun 2012 20:40)
Lähetin sulle 0.23 ja missä kiitos :mad:


sori en nää pm's ku on tää warn... mutta kiitos kiitos ei paljoo puutu nimenvaihtoo varte
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 8 2012 02:55pm
hardylle viimeset.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 02:56pm
Quote (Tyrafel @ 8 Jun 2012 23:55)
hardylle viimeset.


mulle voisit tunkaista 10k niin mun ei tarvitse enää pelleillä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll