d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Spekulaatiota
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 8 2012 01:17pm
Quote (kyny91 @ Jun 8 2012 08:51pm)
jep, vissiin ennen 1.0.3:sta tulossa joku banniwave mitä ymmärsin


ihme kun ei heti viiti bannata, vaan tahtoo antaa bottien rullata kaikki vituiks ennen :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 01:40pm
Quote (Lakana @ 8 Jun 2012 19:17)
ihme kun ei heti viiti bannata, vaan tahtoo antaa bottien rullata kaikki vituiks ennen :D


Pelaakkaa hc niin ei tarvi murehtia niin paljoa tommosista

Skillraja
Botteja ei niinkään
ei rham
ei kura paskahousu softeja vinkumassa kuin täällä
Kaikki mistä ootte valittanu ei päde HC:ssa

siinä joitain eroja. Ja juurikin näiden asioiden takia mistä vingutte atm päätin että alotan HC tässäkin pelissä, ei tuo valittaminen oikee tuo tulosta kuule äijjät, tehkää asialle jotain.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 8 2012 01:44pm
itteasiassa oon jo tässä päättäny et alotan hc:n kuha kerkeen
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jun 8 2012 01:46pm
Quote (wani @ 8 Jun 2012 21:40)
Pelaakkaa hc niin ei tarvi murehtia niin paljoa tommosista

Skillraja
Botteja ei niinkään
ei rham
ei kura paskahousu softeja vinkumassa kuin täällä
Kaikki mistä ootte valittanu ei päde HC:ssa

siinä joitain eroja. Ja juurikin näiden asioiden takia mistä vingutte atm päätin että alotan HC tässäkin pelissä, ei tuo valittaminen oikee tuo tulosta kuule äijjät, tehkää asialle jotain.


Tossahan on joku tehny jo useemman topikin jossa parku kun hc chara kuoli :)
Mitä lie kurapaskahousupahiksia sitten lieneekään niin samaa vinkupaskaa näkyy olevan.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 01:58pm
Quote (HardyTarget @ 8 Jun 2012 19:46)
Tossahan on joku tehny jo useemman topikin jossa parku kun hc chara kuoli :)
Mitä lie kurapaskahousupahiksia sitten lieneekään niin samaa vinkupaskaa näkyy olevan.


se oli sarkasmia, kuha ilmotin että kuolin. Jos meinaat sitä ku eilen tein topicin :P Sinäänsä tohon rippaamiseen jo tottunu ja se kuuluu peliin ei siinä...

Mutta peli on parhaimmillaan hclla, tosin kukin tavallaan.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 8 2012 05:01pm

Quote (wani @ 8 Jun 2012 22:40)
Pelaakkaa hc niin ei tarvi murehtia niin paljoa tommosista

Skillraja
Botteja ei niinkään
ei rham
ei kura paskahousu softeja vinkumassa kuin täällä
Kaikki mistä ootte valittanu ei päde HC:ssa

siinä joitain eroja. Ja juurikin näiden asioiden takia mistä vingutte atm päätin että alotan HC tässäkin pelissä, ei tuo valittaminen oikee tuo tulosta kuule äijjät, tehkää asialle jotain.


kuulin vähän juttua, että peliin on vaikeuksia päästä sisään erinäisten errorien takia? eli taitaa päteä ihan yhtälailla kaikkiin pelaajiin.

johtopäätös: D2 > D3
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 05:05pm
Quote (EreKaiser @ 8 Jun 2012 23:01)
kuulin vähän juttua, että peliin on vaikeuksia päästä sisään erinäisten errorien takia? eli taitaa päteä ihan yhtälailla kaikkiin pelaajiin.

johtopäätös: D2 > D3


no joo, nyt ei oo puoleen viikkoon tullu mitää, alussa oli melkei joka pv, eli edistystä!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 8 2012 05:07pm
Quote (OjjiLol @ 8 Jun 2012 20:13)
eiks porukat oo kyllästyny jo tohon peliin?


paha kyllästyä kun en oo itse fyysisesti / psyykkisesti edes alottanu.

sen verran mitä erinäisillä acoilla pelaillu niin aivan vitunmoista paskaa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 06:56pm
eikö tääny vois jo pikku hiljaa mennä jakeluun...

tuolahan ei turhan päiväsesti ole tuo d3 topikki.

mitenskä ois jos postailisi kaiken kärpäsen paskankin sinne?

:)
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll