d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Kesäbiisi 2012
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 08:07pm
Quote (BloodStream @ Jun 9 2012 04:12am)
Tää kelpaa kyllä mulle kesäbiisiks, vaikkei vuodelta 2012 olekkaan.

http://www.youtube.com/watch?v=uiybVL9AZjk


eikäpä!

ku vaa

'' lomalla viimeinkin, voin ottaa iiisimmin. ranta-rolexeja mojitoja, palanutta nahkaa, moskiittoja!!''
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 01:32am
Quote (Pavise @ Jun 9 2012 12:21am)
http://www.youtube.com/watch?v=iCzz61uAPJ0

täs o virallinen kesäbiisu


en oo kuullu yhtään 'kesäbiisiä' tän jälkeen, onneksi. tuo on nimittäin sellainen, joka ajaa jo hyvinkin nopeasti hulluuteen ja masennukseen.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 04:51am
Quote (BebebBurns @ 9 Jun 2012 10:32)
en oo kuullu yhtään 'kesäbiisiä' tän jälkeen, onneksi. tuo on nimittäin sellainen, joka ajaa jo hyvinkin nopeasti hulluuteen ja masennukseen.


:rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll