Quote (BloodStream @ Jun 9 2012 04:12am)
Tää kelpaa kyllä mulle kesäbiisiks, vaikkei vuodelta 2012 olekkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=uiybVL9AZjk
eikäpä!
ku vaa
'' lomalla viimeinkin, voin ottaa iiisimmin. ranta-rolexeja mojitoja, palanutta nahkaa, moskiittoja!!''