d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hävisin
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 11:49pm
Quote (Rocko @ Jun 8 2012 07:47am)
pelaan vain euroista.


eikös goldit ole epäsuoraan vaihdettavissa euroihin
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:04am
Quote (BebebBurns @ Jun 8 2012 07:49am)
eikös goldit ole epäsuoraan vaihdettavissa euroihin


käy niinku otolle pian
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 06:05am
Quote (Affii @ Jun 8 2012 02:04pm)
käy niinku otolle pian


mitäs sille kävi
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:08am
Quote (BebebBurns @ Jun 8 2012 02:05pm)
mitäs sille kävi


tais kullat lukkiutua? :O
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 06:38am
Quote (Affii @ 8 Jun 2012 12:04)
käy niinku otolle pian


tai mikkoulle aikanaan kun omalla foorumilla yritti myydä :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 06:40am
Quote (Affii @ Jun 8 2012 02:08pm)
tais kullat lukkiutua? :O


mitäs puuhas
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:41am
Quote (PMS @ Jun 8 2012 02:38pm)
tai mikkoulle aikanaan kun omalla foorumilla yritti myydä :D


hah niin joo :D

se oli kyl paras :thumbsup:

Quote (BebebBurns @ Jun 8 2012 02:40pm)
mitäs puuhas


noh viestii viitaten varmaa myi foorumi kultaa vs eurot?

This post was edited by Affii on Jun 8 2012 06:41am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 06:43am
Quote (Affii @ 8 Jun 2012 12:41)
hah niin joo :D

se oli kyl paras  :thumbsup:



noh viestii viitaten varmaa myi foorumi kultaa vs eurot?


yleensä aina modet ihmettelee jos joltain esim 23,456.78fg lähetettäisiin minulle niin molemmat sais lukot, voi toki kokeilla iha huvi vuoksi

Quote (BebebBurns @ 8 Jun 2012 12:40)
mitäs puuhas


voisit testata
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:53am
Quote (PMS @ Jun 8 2012 02:43pm)
yleensä aina modet ihmettelee jos joltain esim 23,456.78fg lähetettäisiin minulle niin molemmat sais lukot, voi toki kokeilla iha huvi vuoksi



voisit testata


mitäs behelle muuta? :P
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 06:54am
Quote (Affii @ 8 Jun 2012 12:53)
mitäs behelle muuta? :P


vattuuks tässä yritän ettii tänpäiväisiä salkkareita youtubella mutta en löydä ainuttakaan linkkiä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll