d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hetkone? > Mikä Tämä On
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 7 2012 10:11pm
Quote (A2K @ 7 Jun 2012 23:06)
Googlaas hybrid runewords. Esim mld enigma on kova. Mut ofc bannittu kaikkial oikeis dueleis.
Ja chains of forty löytyy yms. Ne o bugattuja rw:tä joissa on aina alkuperäsen passiivisen rw:n "special stats" ja uuden nimikko runewordin runejen statsit.


1 min pohtineena uskoisin että cube liittyy asiaan :ph34r:
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 10:21pm
onpas kyllä aivan turhia kapistuksia.. on se nyt kumma jos ei pärjää ihan normaaleilla itemeillä :D sit voi nimenomaan pelata sitä softia, jos pelottaa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 8 2012 12:55am
Quote (wani @ 8 Jun 2012 07:11)
1 min pohtineena uskoisin että cube liittyy asiaan  :ph34r:


:ph34r:

Älä paljasta kaikille etteivät menetä arvoaan.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 8 2012 01:01am
Quote (A2K @ 8 Jun 2012 09:55)
:ph34r:

Älä paljasta kaikille etteivät menetä arvoaan.


nii ei pidä kertoo että ne pitää cubessa tehdä. eihän?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 01:02am
ei kannata varmaan paljastaa myöskään, että google on olemassa :ph34r:
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 8 2012 01:59am
näitä sai ainaki joillain dollareilla ostettuu kaupasta! ou jeah :) vois poistaa ja myydä HIIIIIRVEILLÄ voitoilla!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:02am
Quote (EreKaiser @ Jun 8 2012 09:59am)
näitä sai ainaki joillain dollareilla ostettuu kaupasta! ou jeah :) vois poistaa ja myydä HIIIIIRVEILLÄ voitoilla!


spirit of phoenix kai jtn lähemmäs 400 dollaria
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 8 2012 03:15pm
Quote (sipuli @ Jun 8 2012 01:15am)
BAD batgirl  BAD  batgirl...



?? en tajunnu, omistan Sop hommannu ihan vaan tradeemalla, en jaksa long storyyy kertoo :D
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 03:25pm
Quote (BatGirl @ Jun 8 2012 11:15pm)
?? en tajunnu, omistan Sop hommannu ihan vaan tradeemalla, en jaksa long storyyy kertoo :D


Kannattais kertoo tai muuten njagge voi laittaa sulle locked.. Se ei yhtään tykkää tollasesta
ja oon varma, että joku ton jo kumminki reportannu
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 8 2012 04:56pm
Quote (BatGirl @ 9 Jun 2012 00:15)
?? en tajunnu, omistan Sop hommannu ihan vaan tradeemalla, en jaksa long storyyy kertoo :D


eli oot myyny jotain laitonta tavaraa, et oot saanu tällasen kilven? taitaa tosiaan olla :locked: :locked: :locked: :locked:

This post was edited by EreKaiser on Jun 8 2012 04:57pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll