Quote (JJYRQI @ Jun 24 2012 12:29pm)
Quote (Rupsu @ Aug 9 2012 10:09pm)
taitaa antikraist olla ainoo tällä voorumilla joka osaa oikeesti kuvata
et tainnu kattoo noita, koska hienoi on, noi jyrkiaaltoset siis
muutenkin kyllä kiva kattella erilaisten ihmisten ottamia kuvia erinäisistä asioista, vaikkeivat oisikaan teknisyyden, sommittelun ja semmoisen mestareita