d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuinka Mahtavia > Nämä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 18 2012 07:58am
oliko tämä nyt sitä niin sanottua 'hauskaa' ?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 18 2012 09:08am
Quote (Rupsu @ 18 Jun 2012 13:58)
oliko tämä nyt sitä niin sanottua 'hauskaa' ?


En tiedä onko se nyt niin hauskaa, tietyllä tasolla mutta miellyttävä seurata noin karismaattisia ihmisiä, ja sulle madventures ei varmaankaan ole tuttu kun et tajua tätä.
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 18 2012 09:10am
todella mahtavia =)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 18 2012 09:36am
Quote (wani @ 18 Jun 2012 18:08)
En tiedä onko se nyt niin hauskaa, tietyllä tasolla mutta miellyttävä seurata noin karismaattisia ihmisiä, ja sulle madventures ei varmaankaan ole tuttu kun et tajua tätä.


toki on tuttu. Mua tää ei nyt silti viihdyttäny. Noi "hauskat" efektit ja editit sekä väli-äänet tekee tosta mun mielestä vaan ärsyttävää katottavaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll