Quote (wani @ 18 Jun 2012 18:08)
En tiedä onko se nyt niin hauskaa, tietyllä tasolla mutta miellyttävä seurata noin karismaattisia ihmisiä, ja sulle madventures ei varmaankaan ole tuttu kun et tajua tätä.
toki on tuttu. Mua tää ei nyt silti viihdyttäny. Noi "hauskat" efektit ja editit sekä väli-äänet tekee tosta mun mielestä vaan ärsyttävää katottavaa.