d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 7 2012 02:43am
VITTU SÄ OLET KYL PASKA JOS UNOHAT PARIS KK TOLLASE ASIA....JA TOTTA KAI NE VAATII LISÄSELVITYSTÄ KO YLEENSÄ TYÖPAIKALLA PEREHDYTETÄÄ VIEL KYSEISEE ASIAA TARKEMMIN EIKÄ VAA SANOTA ET "EN OSAA EN OTA"....

OOT KYL TAVALLINE IDIOOTTI
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 02:53am
Quote (KUF @ Jun 7 2012 09:43am)
VITTU SÄ OLET KYL PASKA JOS UNOHAT PARIS KK TOLLASE ASIA....JA TOTTA KAI NE VAATII LISÄSELVITYSTÄ KO YLEENSÄ TYÖPAIKALLA PEREHDYTETÄÄ VIEL KYSEISEE ASIAA TARKEMMIN EIKÄ VAA SANOTA ET "EN OSAA EN OTA"....

OOT KYL TAVALLINE IDIOOTTI


en unohtanu mitää helvetti. menin työkkäriin ilmottaa se jälkee ku pääsin testaa mun hitsaustaitoja,
että kannattaako mun hakea tohon työpaikkaan kun ei ole tarvittavaa pätevyyttä.
Siinä sit täti kirjas ne sinne koneelle, sano mihin tiputan työtodistuksen jne jne.
nyt tämä. Mikä järki mun on hakee tuonne kun tiedän 100% varmaks etten pääsE? siel oli tietyt vaatimukset.

E: Ja se saatanan täti joka mua palveli tolla kertaa, anto mulle jonkun toimimattoman sähköpostiosotteen, johon
yritin ottaa 2 kertaa yhteyttä ennen kun menin työkkäriin.

This post was edited by MukavaSamu on Jun 7 2012 03:04am
Member
Posts: 14,888
Joined: Feb 18 2006
Gold: 332.92
Trader: Trusted
Jun 7 2012 08:03am
Kuulostaa että napsahtaa karenssi jos et hae.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 7 2012 08:49am
en taida ottaa noita harjottelupaikkoja vastaan ainakaa vielä eli -40% :wallbash:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 08:57am
Kuulostaa siltä, että olis pitäny sanoa suoraan, ettet osaa. Nyt on vähän myöhästä vaikka tilanne vaikuttaakin absurdilta.

Quote (Rzi @ Jun 7 2012 04:49pm)
en taida ottaa noita harjottelupaikkoja vastaan ainakaa vielä eli -40%  :wallbash:


Käys terveyskeskuksessa kertomassa masennuksesta / ettet ole kykenevä vielä työmaailmaan jne. ja tsädäm.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 7 2012 08:58am
Quote (BebebBurns @ 7 Jun 2012 17:57)
Kuulostaa siltä, että olis pitäny sanoa suoraan, ettet osaa. Nyt on vähän myöhästä vaikka tilanne vaikuttaakin absurdilta.



Käys terveyskeskuksessa kertomassa masennuksesta / ettet ole kykenevä vielä työmaailmaan jne. ja tsädäm.


tsädäm. joutuu hoitoon :rofl:
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 7 2012 08:59am
Quote (Rzi @ Jun 7 2012 05:58pm)
tsädäm. joutuu hoitoon  :rofl:


Varmasti viedään johoki nurkattomaan huoneeseen, jos sul on masennus
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 7 2012 09:01am
Quote (excalii @ 7 Jun 2012 17:59)
Varmasti viedään johoki nurkattomaan huoneeseen, jos sul on masennus


lähettävät jollekkin psykologille(?) ja ikuinen merkintä luokan 2 masentuneena kansalaisena :evil:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 7 2012 09:02am
Quote (excalii @ 7 Jun 2012 17:59)
Varmasti viedään johoki nurkattomaan huoneeseen, jos sul on masennus


nojoo oli aikoinaan ja lääkkeitä joutu vetämään mutta en haluu mennä lässyttämään tommosia valheita
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 09:03am
Quote (Rzi @ Jun 7 2012 04:58pm)
tsädäm. joutuu hoitoon  :rofl:


Antaa sulle jotain perusmasennuslääkkeitä ja esität vaikka syöväs niitä ja sanot, ettei ole mitään vaikutusta. 2kk noissa kestää muutenkaan ennenkuin perjaatteessa kannattaa olettaa vaikutuksia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll