Quote (KUF @ Jun 7 2012 09:43am)
VITTU SÄ OLET KYL PASKA JOS UNOHAT PARIS KK TOLLASE ASIA....JA TOTTA KAI NE VAATII LISÄSELVITYSTÄ KO YLEENSÄ TYÖPAIKALLA PEREHDYTETÄÄ VIEL KYSEISEE ASIAA TARKEMMIN EIKÄ VAA SANOTA ET "EN OSAA EN OTA"....
OOT KYL TAVALLINE IDIOOTTI
en unohtanu mitää helvetti. menin työkkäriin ilmottaa se jälkee ku pääsin testaa mun hitsaustaitoja,
että kannattaako mun hakea tohon työpaikkaan kun ei ole tarvittavaa pätevyyttä.
Siinä sit täti kirjas ne sinne koneelle, sano mihin tiputan työtodistuksen jne jne.
nyt tämä. Mikä järki mun on hakee tuonne kun tiedän 100% varmaks etten pääsE? siel oli tietyt vaatimukset.
E: Ja se saatanan täti joka mua palveli tolla kertaa, anto mulle jonkun toimimattoman sähköpostiosotteen, johon
yritin ottaa 2 kertaa yhteyttä ennen kun menin työkkäriin.
This post was edited by MukavaSamu on Jun 7 2012 03:04am