Quote (Pavise @ Jun 6 2012 09:12pm)
mitä ne pähkinät on jossa on semmoset kovat suolaiset kuoret jotka pitää ite repiä pois että voi syödä
myydään yleensä kaikissa kaupoissa karkkihyllyjen lähellä, sellasia sormenpäänkokoisia
ne on niit parhaita
e-

pisssstaasi, vaikee valita niitten ja cashewin välillä, cashewn vastasin kyllä, koska sitä tulee syötyä sen verran paljon.
Quote (Saimoz @ Jun 7 2012 04:31am)
Chili 8D
En oo varma mikä pähkinä niis on sisällä.
kai ne maapähkinöitä on