d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keskiviikko
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 7 2012 03:35am
Quote (Sape @ Jun 7 2012 11:33am)
tuu laulaan joku kerta ;)


Vikkulaan mielummin ;) vaikka sieläki aika harvoin tulee käytyä
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 7 2012 10:29pm
Quote (arvonpenaali @ 7 Jun 2012 11:35)
Vikkulaan mielummin ;) vaikka sieläki aika harvoin tulee käytyä


montussa enivei paras karaoken vetäjä :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 8 2012 08:08am
Quote (arvonpenaali @ 7 Jun 2012 09:35)
Vikkulaan mielummin ;) vaikka sieläki aika harvoin tulee käytyä


Lauloin vikkulas kerran nii en usko et annetaan mikkiä enää käteen..
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 8 2012 08:58am
Quote (Sape @ Jun 8 2012 07:29am)
montussa enivei paras karaoken vetäjä :D


Ismo & Ossi >
Majatalo FTW!!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 07:03pm
nyt ei oo keskiviikko.

!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll