d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenta
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 6 2012 04:16am
:)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 6 2012 04:57am
hauska peli. ei mikää tosinörttien superpeli vaan rehellistä mättöä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 6 2012 06:09am
Huomenta, hyvä peli se on... oon muute kipee :drool: räkävaluu
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 07:43am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 07:50am
oli kyl aika hyvä aamu. ekaa kertaa varmaa 10 vuotee heräsin pirteenä ja täynnä energiaa.
Sain otettua jopa itseeni niskasta kii ja tiskattua varmaa 2kk altaassa olleet tiskit.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 07:55am
Quote (MukavaSamu @ Jun 6 2012 04:50pm)
oli kyl aika hyvä aamu. ekaa kertaa varmaa 10 vuotee heräsin pirteenä ja täynnä energiaa.
Sain otettua jopa itseeni niskasta kii ja tiskattua varmaa 2kk altaassa olleet tiskit.


ei sullakaan hyvin mene samu! :angry:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 6 2012 08:36am
Quote (MukavaSamu @ 6 Jun 2012 16:50)
oli kyl aika hyvä aamu. ekaa kertaa varmaa 10 vuotee heräsin pirteenä ja täynnä energiaa.
Sain otettua jopa itseeni niskasta kii ja tiskattua varmaa 2kk altaassa olleet tiskit.


sama homma. todella harvoin pirteenä herää. aina väsyttää mutta iltaa kohden alkaa kone käynnistymään
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 6 2012 08:48am
Quote (rumpali @ Jun 6 2012 02:55pm)
ei sullakaan hyvin mene samu!  :angry:


ei mee ei. Vissiin toi mun ADHD vaikuttaa uniinkin jotenkin, kun tuntuu ettei koskaa saa kunnon lepoo.
aina petivaatteeet vituillaan kierinnästä, potkimisesta jne. aamula saattaa olla paikat kipeenä samaisesta syystä.
tai sit jotain muuta uniongelmaa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 09:06am
Quote (MukavaSamu @ Jun 6 2012 05:48pm)
ei mee ei. Vissiin toi mun ADHD vaikuttaa uniinkin jotenkin, kun tuntuu ettei koskaa saa kunnon lepoo.
aina petivaatteeet vituillaan kierinnästä, potkimisesta jne. aamula saattaa olla paikat kipeenä samaisesta syystä.
tai sit jotain muuta uniongelmaa.


mäkin potkasin eilen nukkumaan meniessäni seinään.

pottuvarpaaseen otti niin kipeää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll