Quote (rumpali @ Jun 6 2012 02:55pm)
ei sullakaan hyvin mene samu!

ei mee ei. Vissiin toi mun ADHD vaikuttaa uniinkin jotenkin, kun tuntuu ettei koskaa saa kunnon lepoo.
aina petivaatteeet vituillaan kierinnästä, potkimisesta jne. aamula saattaa olla paikat kipeenä samaisesta syystä.
tai sit jotain muuta uniongelmaa.