d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Takaisin Kakkoseen.. > Jepajepa
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 5 2012 12:20pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 08:17pm)
ketää ei kiinosta diablo 2


mene spammimaan d3 on paras juttujas muualle
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:24pm
ja jos jtn keskustelua pitää tuoda kolmosesta esille, niin esim runewordien puuttuminen tulee ekana mulle mieleen, että "lisätään" sitten maksullisissa lisäreissä mitä tämä lvl60 cappikin antaa tilaa ainakin kahdeksalle.
elieli oma teoria on, että lisäri kerrallaan tästä tulee d2 parannetulla grafiikkamoottorilla-.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 12:31pm
Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:08pm)
Elieli, pelailin viimeksi joskus 3-4vuotta sitten tota lodia, ja nyt tietysti yömyynnistä käväsin 15. hakemassa tämän kovasti kehutun d3:n

Pelissä itsessään ei mitään valittamista ole, mutta vanha suola alkoi taas janottamaan, ja ostin kakkosen ja lodin.


Tässä kolmosta pelaillessa ihmettelin miten helppoa on tätä fg:tä tienata ja muistelin vanhalla acolla olleen joskus jopa 200fg ja se tuntui aivan järkyttävältä määrältä


Monet odottaneet tota peliä kuitenkin yli 10 vuotta. Eiköhän fghintojen suhteen ala olee jo aika sama meno vaikka vuoden päästä, eihän tosta d3n julkaisusta ole edes kuukautta :)

Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:24pm)
ja jos jtn keskustelua pitää tuoda kolmosesta esille, niin esim runewordien puuttuminen tulee ekana mulle mieleen, että "lisätään" sitten maksullisissa lisäreissä mitä tämä lvl60 cappikin antaa tilaa ainakin kahdeksalle.
elieli oma teoria on, että lisäri kerrallaan tästä tulee d2 parannetulla grafiikkamoottorilla-.


Eihän runeja ollut Diablo 2ssakaan kuin vasta lisäosassa? Saatan muistaa väärin kyllä.

This post was edited by BebebBurns on Jun 5 2012 12:32pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:35pm
Quote (BebebBurns @ Jun 5 2012 09:31pm)
Monet odottaneet tota peliä kuitenkin yli 10 vuotta. Eiköhän fghintojen suhteen ala olee jo aika sama meno vaikka vuoden päästä, eihän tosta d3n julkaisusta ole edes kuukautta :)


en nyt sanoisi, että kukaan on tosissaan 10vuotta tätä oottanu, vai alkoko porukka oottamaan tosissaan d4:sta kolmosen julkaisupäivänä-

Quote (BebebBurns @ Jun 5 2012 09:31pm)
Eihän runeja ollut Diablo 2ssakaan kuin vasta lisäosassa? Saatan muistaa väärin kyllä.


ei ollukkaan, classicki oli suht sama kun d3 nytten sisällön puolesta.

This post was edited by Posomies on Jun 5 2012 12:36pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 12:37pm
Olis kiva lisä kyllä sitten lisäosaan se charmipussukka, joka oli joskus suunnitteilla. Vai jätettiinköhän tahallaan lisäosaan? Toivottavasti.

Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:35pm)
en nyt sanoisi, että kukaan on tosissaan 10vuotta tätä oottanu, vai alkoko porukka oottamaan tosissaan d4:sta kolmosen julkaisupäivänä-


Kyllähän tosta ilmotettiin kymmenen vuotta sitten ellei aikasemmin, muistan huhut, että D3 sijoittuisi taivaaseen, eikä helvettiin ja olin aika kikseissä. Oli se ainakin 2002 ellei 2001.

This post was edited by BebebBurns on Jun 5 2012 12:39pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 12:39pm
Quote (BebebBurns @ Jun 5 2012 09:37pm)
Olis kiva lisä kyllä sitten lisäosaan se charmipussukka, joka oli joskus suunnitteilla. Vai jätettiinköhän tahallaan lisäosaan? Toivottavasti.


mikäs charmipussukka?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 12:40pm
Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:39pm)
mikäs charmipussukka?


Oma pussukka charmeille, ettei mene siihen, että koko invi täynnä charmeja.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 12:56pm
Quote (BebebBurns @ 5 Jun 2012 18:40)
Oma pussukka charmeille, ettei mene siihen, että koko invi täynnä charmeja.


tää ois kiva kyllä
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 5 2012 02:47pm
kakkoseen on kiva mennä aina suun tai ykkösen jälkeen

:drool: eiku mikä aihe?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 02:59pm
Quote (Affii @ Jun 5 2012 09:20pm)
mene spammimaan d3 on paras juttujas muualle


ei mulla oo mitää positiivista sanottavaa diablo 3
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll