Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:08pm)
Elieli, pelailin viimeksi joskus 3-4vuotta sitten tota lodia, ja nyt tietysti yömyynnistä käväsin 15. hakemassa tämän kovasti kehutun d3:n
Pelissä itsessään ei mitään valittamista ole, mutta vanha suola alkoi taas janottamaan, ja ostin kakkosen ja lodin.
Tässä kolmosta pelaillessa ihmettelin miten helppoa on tätä fg:tä tienata ja muistelin vanhalla acolla olleen joskus jopa 200fg ja se tuntui aivan järkyttävältä määrältä
Monet odottaneet tota peliä kuitenkin yli 10 vuotta. Eiköhän fghintojen suhteen ala olee jo aika sama meno vaikka vuoden päästä, eihän tosta d3n julkaisusta ole edes kuukautta

Quote (Posomies @ Jun 5 2012 08:24pm)
ja jos jtn keskustelua pitää tuoda kolmosesta esille, niin esim runewordien puuttuminen tulee ekana mulle mieleen, että "lisätään" sitten maksullisissa lisäreissä mitä tämä lvl60 cappikin antaa tilaa ainakin kahdeksalle.
elieli oma teoria on, että lisäri kerrallaan tästä tulee d2 parannetulla grafiikkamoottorilla-.
Eihän runeja ollut Diablo 2ssakaan kuin vasta lisäosassa? Saatan muistaa väärin kyllä.
This post was edited by BebebBurns on Jun 5 2012 12:32pm