d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo Ii > Jutellaan Tästä Vielä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 08:56am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 17:48)
kyl expiree


ellei joku nappaa sitä nimee niin voit käyttää vaikka vuoden jälkeen.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 5 2012 11:19am
En sun kanssa ainakaan!! :angry:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 08:18pm
Quote (rumpali @ 5 Jun 2012 17:19)
En sun kanssa ainakaan!!  :angry:


ikäviä muistoja hcsta? :DDDDDDDD
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 07:58am
Quote (PMS @ Jun 6 2012 05:18am)
ikäviä muistoja hcsta? :DDDDDDDD


^_^

ei muistella pahalla.

ainakaan liian.

mut uskokaapa tai älkää.

tein charan!!

hccl!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 6 2012 08:00am
Quote (rumpali @ 6 Jun 2012 13:58)
^_^

ei muistella pahalla.

ainakaan liian.

mut uskokaapa tai älkää.

tein charan!!

hccl!


tuleks miun safe cs runneihin :evil: ?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 6 2012 08:03am
Quote (PMS @ Jun 6 2012 05:00pm)
tuleks miun safe cs runneihin  :evil:  ?


en!

yrittäisin pelata erään jässikän kans aiva normaalisti ilman mitää rusheja ja expailuja!

koha se pääsisi!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll