d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onko Suomessa Yhtään Hyvää Stand-up Koomikkoa
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 4 2012 05:52pm
Quote (Pomppeli @ Jun 4 2012 10:12pm)
stand up komiikka muutenki ihan perseestä, väkisin väännettyä paskaa


vouchaan tätä 99%
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jun 4 2012 05:54pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 5 2012 02:52am)
vouchaan tätä 99%


MIKSEI 100%?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 4 2012 06:10pm
Riippu kai et kuinka kriittisel silmäl sitä kattoo.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 06:11pm
Quote (OpO @ 4 Jun 2012 23:54)
MIKSEI 100%?


Ei alkoholikaan voi olla 100 prosenttista! e: taino voi mut...GET IT?!

This post was edited by wani on Jun 4 2012 06:11pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 4 2012 10:04pm
Ismo Leikola varmaan ainoa suomalainen jota viitsinyt youtubesta katella, muut aika perseestä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 5 2012 12:05am
JP-KANGAS
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 12:17am
Leikola ei oo tainnu pahemmin koskaan huvittaa, Jp-kangasta tuli eilen kokeiltua kattella, mutta ei toiminut, onko tolla muita kuin halpoja puujalkavitsejä?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 5 2012 12:39am
Quote (KUF @ 5 Jun 2012 09:05)
JP-KANGAS


Vouch

Quote (BebebBurns @ 5 Jun 2012 09:17)
Leikola ei oo tainnu pahemmin koskaan huvittaa, Jp-kangasta tuli eilen kokeiltua kattella, mutta ei toiminut, onko tolla muita kuin halpoja puujalkavitsejä?


Ei, mut sen takia kaveri just onkin niin helvetin hauska imo. Jotkut koittaa ihan liikaa vääntää settiä ja se taas pilaa koko homman.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 5 2012 12:59am
Quote (EreKaiser @ Jun 5 2012 08:39am)
Vouch



Ei, mut sen takia kaveri just onkin niin helvetin hauska imo. Jotkut koittaa ihan liikaa vääntää settiä ja se taas pilaa koko homman.


Juurikin väkinäiseltä toikin vaikutti, karismakin, jos kehnoja puujalkoja vääntää niin karisman pitäis natsata kyllä.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 02:37am
- leikola
- hedberg
- johansson
- sutela
- saariluoma

tossa muutama aika pitkänlinjan koomikko.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll