d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kone Hajoo :(
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Jun 3 2012 05:06pm
se on viirus! mitä hackkejä nää oot menny lataamaan koneelles , formatoi heti konees
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 3 2012 05:10pm
Quote (rapsu @ Jun 4 2012 01:06am)
se on viirus! mitä hackkejä nää oot menny lataamaan koneelles , formatoi heti konees


En usko sanaakaan scammerin puheita.
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
Jun 3 2012 05:13pm
lukeeko se error punasella?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 05:21pm
Quote (rapsu @ 3 Jun 2012 23:13)
lukeeko se error punasella?


valakosella
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 3 2012 09:24pm
Quote (wani @ 4 Jun 2012 02:21)
valakosella


joo tää on jo mennyttä kamaa

jos vaan se errori ois ollu punasella nii oltas voitu tehä jotaki mut ei.. piti olla valkosella

heitä vaikka koneella vesilintua / muita lintuja
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll