Quote (OjjiLol @ Jun 3 2012 07:50pm)
lopettaisit sen itses nolaamisen ajoissa
jaa jaa ..
Quote (wani @ Jun 3 2012 07:53pm)
Kumpihan ottaa vähän liian henkilökohtasesti pelifoorumin keskustelut

ja sanot että säälittävää, toisinpäin ?

no alkaa kai vituttaa ku ei aluks tajunnu tota juttua sit ihmiset alkaa ragee heti aika säälittävää
ja nää vitun talotaikuri pellet vois painuu helvetttii täält