d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Okey Pari Kysymyst. > '' Df Acces ''`??
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 3 2012 03:11am
Vittu sä oot kyllä tyhmä kaveri.

Mene http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=45230477&f=34, lue ohjeet.

Donateet 1250 tjsp FG että saat jonkun donatee 25$. Tän jälkeen toivot että saat DF access tai donoot enemmän fgs.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 3 2012 07:48am
tuos on kaikki mitä kukaan voi sulle sanoa. DF:n asioista puhuminen sen ulkopuolella on kiellettyä, ja voi aiheuttaa kyseisen osion käyttöoikeuden menettämisen.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=14781115&f=34
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 07:53am
ehkä on vaan parempi ettet pääse sinne kun ei tää normi jsp:n käyttökään onnistu

Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jun 3 2012 07:54am
oikeesti mitä vittua
ootko noin vitun vajaa ?

eli yksinkertasesti joku maksaa sut sinne sisää sitä vastaan et annat sille fg -_-
ja siin on sit joku tietty chance et pääsetkö vai etkö pääse

gosh
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 3 2012 07:57am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 3 2012 09:11am
NINZA'dddddddddd
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 10:47am
Quote (Rocko @ Jun 3 2012 04:53pm)
ehkä on vaan parempi ettet pääse sinne kun ei tää normi jsp:n käyttökään onnistu

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif


Quote (OjjiLol @ Jun 3 2012 06:11pm)
NINZA'dddddddddd



kiitos , vitun idiootit
nauran ihmisille jotka ottaa tan gamen ja d2jsp liian tosissaa
hankkikaa elämä aikuiset , pelit eivät ole vaihtoehto aikuisille..
säälittävää
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 3 2012 10:50am
Quote (BatGirl @ Jun 3 2012 07:47pm)
kiitos , vitun idiootit
nauran ihmisille jotka ottaa tan gamen ja d2jsp liian tosissaa
hankkikaa elämä aikuiset , pelit eivät ole vaihtoehto aikuisille..
säälittävää


lopettaisit sen itses nolaamisen ajoissa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 10:53am
Kumpihan ottaa vähän liian henkilökohtasesti pelifoorumin keskustelut :bonk: ja sanot että säälittävää, toisinpäin ? :blush:
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 10:59am
Quote (OjjiLol @ Jun 3 2012 07:50pm)
lopettaisit sen itses nolaamisen ajoissa



jaa jaa ..
Quote (wani @ Jun 3 2012 07:53pm)
Kumpihan ottaa vähän liian henkilökohtasesti pelifoorumin keskustelut  :bonk: ja sanot että säälittävää, toisinpäin ?  :blush:



no alkaa kai vituttaa ku ei aluks tajunnu tota juttua sit ihmiset alkaa ragee heti aika säälittävää

ja nää vitun talotaikuri pellet vois painuu helvetttii täält
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll